Mint a vihar előtti csend.
A vezető:
„Bejön a kolléga az irodába, és panaszkodik, hogy ez nem jó meg az nem jó. Kevés a fizetés, gyengék a kollégák, nem látja, merre megy a cég, nincs személyes jövőképe cégen belül… Beszélgetünk, és megnyugszik. Nem is kellett ígérni semmit neki, és így is megnyugodott. Szuper minden. Aztán tessék. Két hónap múlva hozza a felmondó levelét, és már van is új állása.
De hát megnyugtattam a múltkor! Én is megnyugodtam, és még büszke is voltam rá, hogy plusz pénzbe sem került a cégnek. Akkor most???”
1-2 éve hallottam ezeket a mondatokat egy vezetőtől. Ezt követően nem dolgoztunk együtt business coachingban, így nem tudom mi lett vele…
Mi lehetne a megoldás?
Önismeret – emberismeret – win-win megoldások – valódi jövőkép teremtés – asszertív kommunikáció – értő hallgatás
Szerintem.
Szerinted?