Oldal kiválasztása

Nem automatikus, hogy olyan helyzetekben, amikor valóban szükségünk lenne rá, segítséget kérünk. Pedig logikus lenne. Felismerjük, hogy nagy a nyomás, tudjuk, hogy most igazán nagyszerűen kell teljesítenünk, mégsem keresünk olyan embert, aki az adott helyzetben segítségünkre lehet.

Amikor kineveznek valakit vezetőnek, az első reakciója általában az öröm. Büszkeség fogja el, hogy idáig is eljutott, sikerült feljebb lépnie a ranglétrán. Csak később, hetek múlva kezdi elfogni az embereket a felelősségből táplálkozó félelem érzése, amikor megértik, emberek élete, hogyléte, a cég profitja és megfelelő működése múlik a mindennapi döntéseiken.

Jogos a félelem?

Igen. Vannak olyan világcégek, akik pontosan ismerik az első 90 nap vezetői munkájának belső dinamikáját és tudják, hogy ha valaki vezetői pozícióba kerül, akkor támogatásra lesz szüksége.

Mert frissen kinevezett vezetők több mint fele nem teljesíti a vele szemben támasztott követelményeket és ennek elsősorban nem a szaktudás hiánya az oka. Sokkal inkább a vezetői tapasztalat hiánya, vagy a lassú reagálás okozza a problémákat.

Napok vannak csupán,
hogy reagálni tudj.

Egy új vezetőnek új helyen számos kihívással kell megküzdenie. A napi feladatokon túl meg kell, hogy ismerje az embereket, a cég belső dinamikáját, elődjének hagyatékával is illene valamit kezdenie, és az sem árt, ha a vezetői meetingeken időnként brillírozni tud.
Mindezekre nincsenek hónapok. Napok vannak csupán, hogy a történéseket, az új információkat feldolgozza és reagáljon rájuk.

A people management nem kell,
hogy rémálom legyen.

Ami a leginkább hiányzik egy új vezetőnél az a people management tudás. Mert hiába van 10 éve a cégnél, hiába ért a szakterületéhez, emberekkel bánni egy egészen más világ. Figyelni, hallgatni, megérteni, reagálni, motiválni, delegálni, számonkérni, visszajelezni… fenntartani és növelni a kollégák teljesítményét, közben kezelni a konfliktusokat, megértően támogatni a magánéleti elakadásokat ez mind-mind egy kiváló vezető feladata.

Az USA elnökének

és világcégek vezetőinek

is vannak coachaik.

Neked miért ne lehetne?

Az első 90 nap meghatározó a vezetői munkádban. Ilyenkor “áraz be” mindenki, ilyenkor hozod meg a legfontosabb hosszú távra kiható döntéseidet, ilyenkor alakítod ki a viszonyodat a vezetőidhez és a beosztottaidhoz. Megiszod az első kávét a konyhában, eldől, kikkel fogsz nap mint nap ebédelni és megtanulod a recepciós nevét. Érted már? Ezer felé lesz szétszórva a figyelmed, miközben az elvárás feléd óriási.

Ha képes vagy támogatást kérni és/vagy elfogadni, nagyon sokat segíthetsz magadon az első 3 hónapban.

Egy business coach segít neked:

  • a prioritások felállításában,
  • a vezetői elvárások tisztázásában,
  • időgazdálkodásban,
  • a vállalati értékek, stratégia, a folyamatok megértésében,
  • a személyes vizibilitás kialakításában,
  • a csapat felépítésében, kulcsemberek megtalálásában,
  • a tanulási folyamat felgyorsításában,
    stresszkezelésben,
  • a munka-magánélet egyensúly megtartásában,
  • és még számos nehéz helyzetben.

A fejlődésed azon pontján leszel képes hatékony és eredményes vezetőként működni, amikor rádöbbensz arra, hogy a teljesítményedet nem a saját munkáddal, hanem mások tudásának becsatornázásával tudod növelni.

KEZDJ BELE VALAMI ÚJBA
találkozzunk!

További tudnivalók a bejelentkezés folyamatáról és az árakról.

Nem automatikus, hogy olyan helyzetekben, amikor valóban szükségünk lenne rá, segítséget kérünk. Pedig logikus lenne. Felismerjük, hogy nagy a nyomás, tudjuk, hogy most igazán nagyszerűen kell teljesítenünk, mégsem keresünk olyan embert, aki az adott helyzetben segítségünkre lehet.

Amikor kineveznek valakit vezetőnek, az első reakciója általában az öröm. Büszkeség fogja el, hogy idáig is eljutott, sikerült feljebb lépnie a ranglétrán. Csak később, hetek múlva kezdi elfogni az embereket a felelősségből táplálkozó félelem érzése, amikor megértik, emberek élete, hogyléte, a cég profitja és megfelelő működése múlik a mindennapi döntéseiken.

Jogos a félelem?

Igen. Vannak olyan világcégek, akik pontosan ismerik az első 90 nap vezetői munkájának belső dinamikáját és tudják, hogy ha valaki vezetői pozícióba kerül, akkor támogatásra lesz szüksége.

Mert frissen kinevezett vezetők több mint fele nem teljesíti a vele szemben támasztott követelményeket és ennek elsősorban nem a szaktudás hiánya az oka. Sokkal inkább a vezetői tapasztalat hiánya, vagy a lassú reagálás okozza a problémákat.

Napok vannak csupán,
hogy reagálni tudj.

Egy új vezetőnek új helyen számos kihívással kell megküzdenie. A napi feladatokon túl meg kell, hogy ismerje az embereket, a cég belső dinamikáját, elődjének hagyatékával is illene valamit kezdenie, és az sem árt, ha a vezetői meetingeken időnként brillírozni tud.
Mindezekre nincsenek hónapok. Napok vannak csupán, hogy a történéseket, az új információkat feldolgozza és reagáljon rájuk.

A people management nem kell,
hogy rémálom legyen.

Ami a leginkább hiányzik egy új vezetőnél az a people management tudás. Mert hiába van 10 éve a cégnél, hiába ért a szakterületéhez, emberekkel bánni egy egészen más világ. Figyelni, hallgatni, megérteni, reagálni, motiválni, delegálni, számonkérni, visszajelezni… fenntartani és növelni a kollégák teljesítményét, közben kezelni a konfliktusokat, megértően támogatni a magánéleti elakadásokat ez mind-mind egy kiváló vezető feladata.

Az USA elnökének

és világcégek vezetőinek

is vannak coachaik.

Neked miért ne lehetne?

Az első 90 nap meghatározó a vezetői munkádban. Ilyenkor “áraz be” mindenki, ilyenkor hozod meg a legfontosabb hosszú távra kiható döntéseidet, ilyenkor alakítod ki a viszonyodat a vezetőidhez és a beosztottaidhoz. Megiszod az első kávét a konyhában, eldől, kikkel fogsz nap mint nap ebédelni és megtanulod a recepciós nevét. Érted már? Ezer felé lesz szétszórva a figyelmed, miközben az elvárás feléd óriási.

Ha képes vagy támogatást kérni és/vagy elfogadni, nagyon sokat segíthetsz magadon az első 3 hónapban.

Egy business coach segít neked:

  • a prioritások felállításában,
  • a vezetői elvárások tisztázásában,
  • időgazdálkodásban,
  • a vállalati értékek, stratégia, a folyamatok megértésében,
  • a személyes vizibilitás kialakításában,
  • a csapat felépítésében, kulcsemberek megtalálásában,
  • a tanulási folyamat felgyorsításában,
    stresszkezelésben,
  • a munka-magánélet egyensúly megtartásában,
  • és még számos nehéz helyzetben.

A fejlődésed azon pontján leszel képes hatékony és eredményes vezetőként működni, amikor rádöbbensz arra, hogy a teljesítményedet nem a saját munkáddal, hanem mások tudásának becsatornázásával tudod növelni.

KEZDJ BELE VALAMI ÚJBA
találkozzunk!

További tudnivalók a bejelentkezés folyamatáról..

HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com

Tetszett?

Oszd meg kollégáiddal és barátaiddal, hátha nekik is hasznos lesz.