XXI. századi

CÉGES SZOLGÁLTATÁSOK

COACHING ÉS TANÁCSADÁS

VEZETŐI TRÉNING

CSOPORTOS KOMMUNIKÁCIÓS TRÉNINGEK

EGYÉNI KOMMUNIKÁCIÓS TRÉNINGEK

CSAPATÉPÍTŐ ÉS FEJLESZTŐ TRÉNIGNEK

XXI. századi

CÉGES SZOLGÁLTATÁSOK

COACHING ÉS TANÁCSADÁS

VEZETŐI TRÉNING

CSOPORTOS KOMMUNIKÁCIÓS TRÉNINGEK

EGYÉNI KOMMUNIKÁCIÓS TRÉNINGEK

CSAPATÉPÍTŐ ÉS FEJLESZTŐ TRÉNIGNEK

Ma a gazdasági szereplők egyre inkább érzik, hogy ha fejlődést, változást vagy nagyobb profitot szeretnének, akkor az emberekkel kell, hogy foglalkozzanak, őket kell fejleszteniük. Ez jó hír a munkaadóknak és a munkavállalóknak is, de a vezetőknek emellett azt is látniuk kell, hogy a kollégáikkal együtt hogyan akarnak eljutni a vágyott állapothoz.

Ha a 30 tréning és coaching szolgáltatásunk között megtaláltad amire szükséged van, esetleg egyedi fejlesztési folyamatra van szükséged, hogy vezetőként elérd a célodat, írj üzenetet vagy hívj fel minket és tervezzünk tovább együtt.

Ma a gazdasági szereplők egyre inkább érzik, hogy ha fejlődést, változást vagy nagyobb profitot szeretnének, akkor az emberekkel kell, hogy foglalkozzanak, őket kell fejleszteniük. Ez jó hír a munkaadóknak és a munkavállalóknak is, de a vezetőknek emellett azt is látniuk kell, hogy a kollégáikkal együtt hogyan akarnak eljutni a vágyott állapothoz.

Ha a 30 tréning és coaching szolgáltatásunk között megtaláltad amire szükséged van, esetleg egyedi fejlesztési folyamatra van szükséged, hogy vezetőként elérd a célodat, írj üzenetet vagy hívj fel minket és tervezzünk tovább együtt.

Coaching és tanácsadás

VEZETŐI COACHING - a vezetők életében a nehéz döntési helyzetek, a fejlődési kényszer, a konfliktuskezelés gyakran vetnek fel kérdéseket...

Ha nagy a tét és nem mindegy, hogyan döntesz, akkor kell valaki, aki elfogulatlanul és szakértelemmel támogat téged. Ez a business coach. A vezetők életében a nehéz döntési helyzetek, a fejlődési kényszer, a konfliktuskezelés gyakran vetnek fel kérdéseket. A work-life balance problémák, a stresszkezelés mindennapos kihívásként tornyosulnak a sikeres vezetők elé. A közös munka során bizalmi környezetben értő figyelmet és megfelelő kérdéseket kapsz, amelyek támogatást nyújtanak a siker útján.

NŐI VEZETŐK TÁMOGATÁSA - nem mindenki képes olyan profizmussal és érzékenységgel viszonyulni a női vezetők még mindig nehéz helyzetéhez, mint amivel kellene...

Miért kell a női vezetőkről külön beszélni? Egyformák vagyunk, nem? Egyrészt nem, másrészt nem mindenki képes olyan profizmussal és érzékenységgel viszonyulni a női vezetők még mindig nehéz helyzetéhez, mint amivel kellene. Olyan coachra van szükség, aki érti ennek a helyzetnek az összetettségét, kőkemény a vezetői célok elérése tekintetében és érzékeny a work-life balance megteremtése témájában? Akár férfi, akár női coachot választasz, a fentiekből ne engedj.

FRISSEN KINEVEZETT VEZETŐK TÁMOGATÁSA - alkalmas vagy vezetőnek? Megfelelő a helyzetfelismerő képességed? Jól vezeted a meetingeket? People management? Felelősség? Konfliktuskezelés?...

A vezetővé válás egy folyamat. Kulcsszavai: alkalmasság, bizalom, figyelem, felelősség, bátorság, önismeret, kommunikáció. Ha most neveztek ki, akkor eljön az a pont, amikor a fenti témák egyikében-másikában kérdésekre kell válaszolnod magaddal kapcsolatban. Alkalmas vagy vezetőnek? Megfelelő a helyzetfelismerő képességed? Jól vezeted a meetingeket? People management? Felelősség? Konfliktuskezelés? Van egy eszköz, ami segíthet neked felzárkózni és megfelelően venni az akadályokat. Ez az első 90 nap coaching, amikor folyamatos támogatást kap a frissen kinevezett vezető egy profi business coachtól. Hogy hangzik?

VÍZIÓALKOTÁS TANÁCSADÁS - első lépés a vízióalkotás és csak ez alá rendelődik a feladatlista és a marketingterv…

Van egy feladat, amit vezetőként nem szeretünk elvégezni, mert nyűgös, időigényes, és időnként úgy tűnik, hogy elhagyható. Ez a vízióalkotás.

Egy vállalkozás vagy projekt indításakor vagy egy cég újrapozícionálásakor a legfontosabb és ugyanakkor legnehezebb feladat annak a vízónak a megalkotása, amelynek alárendelődik az összes feladat és ami valamennyi munkatársat a cél irányába húzza. A vízió megalkotásának és a célok kijelölésének folyamata coach és tanácsadó eszközökkel hatékonyan vagy gyorsabban tud megtörténni. Csak ezután következik a feladatlista és a marketingterv. Semmi esetre sem előtte. A coaching és a tanácsadás eszközeivel támogatjuk ezt a folyamatot. Időben kezdjük el!

VÁLLALKOZÁSÉPÍTÉS-TÁMOGATÁS COACHINGGAL - egyről a kettőre...

A vállalkozásépítésnek az egyik legnehezebb része a folyamatos és kiegyensúlyozott növekedési elvárásnak való megfelelés. Ehhez értelemszerűen a vezetőnek is folyamatos fejlődésre van szüksége, valamint újabb és újabb tervekre és projektekre. Ebben tud segíteni a coaching, amely hónapról hónapra hatékony támogatást nyújt abban, hogy a vezetőben fennmaradjon az egyensúly, személyen fejlődése biztosítva legyen és ezzel párhuzamosan a cég is növekedjen.

EMPLOYER BRANDING TANÁCSADÁS - a Z generáció a munkakezdése után néhány hónappal lelép. De miért? És mit lehetne tenni?...

Próbáljuk valahogy megfogni azt a jelenséget, hogy a munkavállalók már nem állnak sorba az ajtóban, hogy nálunk szeretnének dolgozni. Sőt, nézzük a versenytársainkat és azon gondolkodunk, hogy mit kellene csinálnunk ahhoz, hogy inkább ide jöjjenek a tehetséges fiatalok és ne hozzájuk. Aztán ha ez már sikerül, akkor jön a fekete leves és a Z generáció a munkakezdése után néhány hónappal lelép. De miért? És mit lehetne tenni? A tudatos employer branding alkalmazása csökkentheti a fluktuációt és növelheti az elkötelezettséget. Ideje belekezdeni, nem igaz?

PARTNERSHIP MANAGEMENT TANÁCSADÁS ÉS COACHING - az együttműködés az üzleti életben egy adottság, úgy is mondhatnánk: kényszer…

Az együttműködés az üzleti életben egy adottság, úgy is mondhatnánk: kényszer. Vannak bizonyos helyzetek és célok, ahol és amelyekért csak együtt lehet és érdemes küzdeni. Ennek persze az a feltétele, hogy képesek a vezetők együttműködni. A közös vagy másképpen tandem vezetés kihívása ugyan úgy jelen van a multinacionális cégek felsővezetésében és a boardjában, mint a KKV szektor kisebb és nagyobb vállalkozásaiban. Sőt, a startupok egyik alap adottsága is, hiszen a kezdő vállalkozások nagy részét közösen alapítja több tulajdonos egy cél érdekében. Ugyanakkor számos előnye és hátránya is van annak, hogy nem egyszemélyes vezetése van egy cégnek. A tudásmegosztás, a feladatmegosztás vagy a befektetési kockázat csökkentése a pozitív oldalon, a konfliktuskezelés, a bérterhek és a kényszer-egyeztetések a negatív oldalon jelennek meg. Ez a fajta működés folyamatos összehangoltságot igényel, amelyet a siker érdekében érdemes támogatni a tanácsadás és az executive coaching eszközeivel.

KOMMUNIKÁCIÓS TANÁCSADÁS - egy cég, vállalat vezetéséhez nem csak a szakértelem elengedhetetlen, de otthonosan kell mozogni a kommunikáció világában is...

A CEO-k, ügyvezetők, elnökök, cégvezetők számára elengedhetetlen, hogy a cég belső és külső kommunikációját átlássák és ha kell, irányítani tudják. Ugyanakkor sokak számára ez nagy kihívást jelent, hiszen szakemberként és vezetőként nem biztos, hogy otthonosan mozognak a kommunikáció világában. Számos cég ügynökségeknek szervezi ki a kommunikációs feladatokat, amely szintén jó megoldás, de az alapkérdésre nem ad választ. Mi alapján tud dönteni egy csúcsvezető arról, hogyan alakuljon a cég belső és külső kommunikációja? Ilyenkor lehet hasznos egy kommunikációs tanácsadó, aki a vezető mellett képes átlátni a folyamatokat, segítséget nyújt a kommunikációs projektek tervezésekor és előkészíti a stratégiai döntéseket.

Coaching és tanácsadás

VEZETŐI COACHING - a vezetők életében a nehéz döntési helyzetek, a fejlődési kényszer, a konfliktuskezelés gyakran vetnek fel kérdéseket...

Ha nagy a tét és nem mindegy, hogyan döntesz, akkor kell valaki, aki elfogulatlanul és szakértelemmel támogat téged. Ez a business coach. A vezetők életében a nehéz döntési helyzetek, a fejlődési kényszer, a konfliktuskezelés gyakran vetnek fel kérdéseket. A work-life balance problémák, a stresszkezelés mindennapos kihívásként tornyosulnak a sikeres vezetők elé. A közös munka során bizalmi környezetben értő figyelmet és megfelelő kérdéseket kapsz, amelyek támogatást nyújtanak a siker útján.

NŐI VEZETŐK TÁMOGATÁSA - nem mindenki képes olyan profizmussal és érzékenységgel viszonyulni a női vezetők még mindig nehéz helyzetéhez, mint amivel kellene...

Miért kell a női vezetőkről külön beszélni? Egyformák vagyunk, nem? Egyrészt nem, másrészt nem mindenki képes olyan profizmussal és érzékenységgel viszonyulni a női vezetők még mindig nehéz helyzetéhez, mint amivel kellene. Olyan coachra van szükség, aki érti ennek a helyzetnek az összetettségét, kőkemény a vezetői célok elérése tekintetében és érzékeny a work-life balance megteremtése témájában? Akár férfi, akár női coachot választasz, a fentiekből ne engedj.

FRISSEN KINEVEZETT VEZETŐK TÁMOGATÁSA - alkalmas vagy vezetőnek? Megfelelő a helyzetfelismerő képességed? Jól vezeted a meetingeket? People management? Felelősség? Konfliktuskezelés?...

A vezetővé válás egy folyamat. Kulcsszavai: alkalmasság, bizalom, figyelem, felelősség, bátorság, önismeret, kommunikáció. Ha most neveztek ki, akkor eljön az a pont, amikor a fenti témák egyikében-másikában kérdésekre kell válaszolnod magaddal kapcsolatban. Alkalmas vagy vezetőnek? Megfelelő a helyzetfelismerő képességed? Jól vezeted a meetingeket? People management? Felelősség? Konfliktuskezelés? Van egy eszköz, ami segíthet neked felzárkózni és megfelelően venni az akadályokat. Ez az első 90 nap coaching, amikor folyamatos támogatást kap a frissen kinevezett vezető egy profi business coachtól. Hogy hangzik?

VÍZIÓALKOTÁS TANÁCSADÁS - első lépés a vízióalkotás és csak ez alá rendelődik a feladatlista és a marketingterv…

Van egy feladat, amit vezetőként nem szeretünk elvégezni, mert nyűgös, időigényes, és időnként úgy tűnik, hogy elhagyható. Ez a vízióalkotás.

Egy vállalkozás vagy projekt indításakor vagy egy cég újrapozícionálásakor a legfontosabb és ugyanakkor legnehezebb feladat annak a vízónak a megalkotása, amelynek alárendelődik az összes feladat és ami valamennyi munkatársat a cél irányába húzza. A vízió megalkotásának és a célok kijelölésének folyamata coach és tanácsadó eszközökkel hatékonyan vagy gyorsabban tud megtörténni. Csak ezután következik a feladatlista és a marketingterv. Semmi esetre sem előtte. A coaching és a tanácsadás eszközeivel támogatjuk ezt a folyamatot. Időben kezdjük el!

VÁLLALKOZÁSÉPÍTÉS-TÁMOGATÁS COACHINGGAL - egyről a kettőre...

A vállalkozásépítésnek az egyik legnehezebb része a folyamatos és kiegyensúlyozott növekedési elvárásnak való megfelelés. Ehhez értelemszerűen a vezetőnek is folyamatos fejlődésre van szüksége, valamint újabb és újabb tervekre és projektekre. Ebben tud segíteni a coaching, amely hónapról hónapra hatékony támogatást nyújt abban, hogy a vezetőben fennmaradjon az egyensúly, személyen fejlődése biztosítva legyen és ezzel párhuzamosan a cég is növekedjen.

EMPLOYER BRANDING TANÁCSADÁS - a Z generáció a munkakezdése után néhány hónappal lelép. De miért? És mit lehetne tenni?...

Próbáljuk valahogy megfogni azt a jelenséget, hogy a munkavállalók már nem állnak sorba az ajtóban, hogy nálunk szeretnének dolgozni. Sőt, nézzük a versenytársainkat és azon gondolkodunk, hogy mit kellene csinálnunk ahhoz, hogy inkább ide jöjjenek a tehetséges fiatalok és ne hozzájuk. Aztán ha ez már sikerül, akkor jön a fekete leves és a Z generáció a munkakezdése után néhány hónappal lelép. De miért? És mit lehetne tenni? A tudatos employer branding alkalmazása csökkentheti a fluktuációt és növelheti az elkötelezettséget. Ideje belekezdeni, nem igaz?

PARTNERSHIP MANAGEMENT TANÁCSADÁS ÉS COACHING - az együttműködés az üzleti életben egy adottság, úgy is mondhatnánk: kényszer…

Az együttműködés az üzleti életben egy adottság, úgy is mondhatnánk: kényszer. Vannak bizonyos helyzetek és célok, ahol és amelyekért csak együtt lehet és érdemes küzdeni. Ennek persze az a feltétele, hogy képesek a vezetők együttműködni. A közös vagy másképpen tandem vezetés kihívása ugyan úgy jelen van a multinacionális cégek felsővezetésében és a boardjában, mint a KKV szektor kisebb és nagyobb vállalkozásaiban. Sőt, a startupok egyik alap adottsága is, hiszen a kezdő vállalkozások nagy részét közösen alapítja több tulajdonos egy cél érdekében. Ugyanakkor számos előnye és hátránya is van annak, hogy nem egyszemélyes vezetése van egy cégnek. A tudásmegosztás, a feladatmegosztás vagy a befektetési kockázat csökkentése a pozitív oldalon, a konfliktuskezelés, a bérterhek és a kényszer-egyeztetések a negatív oldalon jelennek meg. Ez a fajta működés folyamatos összehangoltságot igényel, amelyet a siker érdekében érdemes támogatni a tanácsadás és az executive coaching eszközeivel.

KOMMUNIKÁCIÓS TANÁCSADÁS - egy cég, vállalat vezetéséhez nem csak a szakértelem elengedhetetlen, de otthonosan kell mozogni a kommunikáció világában is...

A CEO-k, ügyvezetők, elnökök, cégvezetők számára elengedhetetlen, hogy a cég belső és külső kommunikációját átlássák és ha kell, irányítani tudják. Ugyanakkor sokak számára ez nagy kihívást jelent, hiszen szakemberként és vezetőként nem biztos, hogy otthonosan mozognak a kommunikáció világában. Számos cég ügynökségeknek szervezi ki a kommunikációs feladatokat, amely szintén jó megoldás, de az alapkérdésre nem ad választ. Mi alapján tud dönteni egy csúcsvezető arról, hogyan alakuljon a cég belső és külső kommunikációja? Ilyenkor lehet hasznos egy kommunikációs tanácsadó, aki a vezető mellett képes átlátni a folyamatokat, segítséget nyújt a kommunikációs projektek tervezésekor és előkészíti a stratégiai döntéseket.

Vezetői tréningek

CSOPORTOS VEZETŐFEJLESZTÉS TRÉNING ALSÓ-ÉS KÖZÉPVEZETŐKNEK - vannak olyan készségek, amelyek nélkül nem lehet sikeres egyetlen vezető sem...

Vannak olyan készségek, amelyek nélkül nem lehet sikeres egyetlen vezető sem. Ilyenek a visszajelzés adása, delegálás, nyomonkövetés, motiválás, asszertív kommunikáció. Amikor egy vezető ezeken a területeken fejlődik, erősödik a vezetői identitása és nő a teljesítménye is. A tréning része a belső információáramlás fejlesztése is, hiszen középvezetőként az egyik legnagyobb kihívás a fentről érkező információk transzformálása és továbbadása a végrehajtási szintekre.

COACHING SZEMLÉLETŰ VEZETÉS TRÉNING - mondd meg az embereknek, hogy merre menjenek és elindulnak arra. Vagy nem…

Mondd meg az embereknek, hogy merre menjenek és elindulnak arra. Régen lehet, hogy működött ez a módszer, de ma az Y és Z generáció biztosan a másik irányba indul el, ha megmondod nekik a tutit. Mit lehet akkor tenni vezetőként? Használd a “coaching szemléletű vezetés” technikáját, ahol a hangsúly az értő figyelmen, a valódi megértésen és a belső motiváció felkeltésén van. Ha egy idősebb vezető olvassa ezeket a sorokat, akkor lehet hogy felröhög, ha egy fiatalabb, akkor felkiált és megkérdezi, hogy hol lehet ezt megtanulni. Itt. Mi mindkettővel szívesen dolgozunk.

IDŐGAZDÁLKODÁS TRÉNING - az idő a az egyik legértékesebb kincsünk, be kellene osztani…

Az időgazdálkodás nem csupán az idővel való gazdálkodásról szól. Valamennyi rendelkezésre álló erőforrás beosztásáról, a priorizálási képességről, a vezetői szerep értelmezéséről, célkitűzési képességről, önismeretről,  életvezetési kérdésekről, megfelelő szemléletmódról. Mindezekről kell beszélnünk, ha ki akarunk alakítani egy hatékony, eredményes és élhető munkarendet. Érdemes a probléma mögé nézni és a szembenézés után elsajátítani a megfelelő technikákat ahhoz, hogy mi irányítsuk az életünket.

DELEGÁLÁS TRÉNING - ez valami olyan, ami egyáltalán nem magától értetődő…

Azt mondják a delegálás művészet. Talán azért, mert ez valami olyan, ami egyáltalán nem magától értetődő. Amikor egy munkavállalót vezetővé neveznek ki, akkor ezen a terület valószínűleg hamarosan elakadása lesz. Kiadja a munkát, de nem az történik meg. Jön a stressz. Ez a tréning arra fókuszál, hogy a frissen kinevezett vezetők megkapják azokat az alapvető módszereket, illetve megtörténjen az az attitűdformálása, amelynek segítségével hatékonyan tudják végezni mindennapi vezetői munkájukat és képesek felkészülni a delegálás kihívásaira.

CÉLKIJELÖLÉS - legtöbbször vágyak és álmok vezérlik az embereket...

A sikerhez világos és mérhető célok kellenek az embereknek, vezetőknek és beosztottaknak egyaránt. Ilyen, úgynevezett SMART célokat azonban nagyon nehéz meghatározni, mivel az alapvető emberi működés nem ezt sugallja. Cselekedeteikben legtöbbször vágyak és álmok vezérlik az embereket. Vezetőként óriási felelősség, hogy olyan célokat fogalmazzunk meg, amelyek nem csupán számunkra jelentenek húzóerőt, de kollégáink számára is értelmezhetőek, átélhetőek és képesek érte dolgozni nap mint nap. Ezen a tréningen végigvesszük azokat a kritériumokat, amelyek a jól kijelölt célokhoz kellenek és hozzárendelünk eszközöket, hogy a mindennapok részévé válhasson a megfelelő vezetői célkijelölési gyakorlat.

VÁLTOZÁSMENEDZSMENT TRÉNING - mindenki kell a cégszintű változáshoz

Egy változási folyamatban a felső vezetőnek fel kell vérteznie a menedzsmentet azzal a tudással, amely képessé teszi őket arra, hogy megértsenek másokat, átfordítsák az ellenállást a kollégáikban, így a teljes szervezet elérje a kitűzött célt. Kevés olyan vezető van, akinek saját, jól működő, bejáratott “change process”-e lenne, amit használni tud olyankor, ha a gondolkodásában, munkájában változásokat kell eszközölnie. Még kevesebben vannak, akik nem csak hogy rendelkeznek változásmenedzsment tapasztalattal, de képesek átadni a tudásukat. Hogy a sikeres változási folyamat céges szinten végbemehessen, ehhez nyújt támogatást a változásmenedzsment tréning, ahol a készségek fejlesztése mellett olyan kommunikációs technikákat is elsajátíthatnak a résztvevők, amelyekkel maguk mellé állíthatják a kollégáikat.

VISSZAJELZÉS TRÉNING - hatékonyságnövelő visszajelzés technikái

Általános szervezeti probléma, hogy a kollégáknak nagyon hiányzik a professzionális és folyamatos visszajelzés. Ezt a nyűgösnek gondolt vezetői feladatot a listájuk aljára száműzik, mivel nem érzik/értik a jelentőségét. Fontos látni, hogy a visszajelzés az emberi működésből adódó természetes igény, amely segít a hétköznapokban eligazodni, felmérni a saját értékünket, ránézni arra, hogy jó úton jérunk-e. Kiválóan tudja segíteni a visszajelzés kultúráját egy olyan tréning, ahol a nyitott kérdések és az értő hallgatás technikájának alapjait sajátíthatnák el a résztvevők, és megismerhetnek 1-2 olyan nagyvállalati eszközt, amely sikerrel lehet alkalmazni a teljesítmény növelésének érdekében.

GENERÁCIÓS KÜLÖNBSÉGEK KEZELÉSE TRÉNING - a munkaerőt ma megtartani nehéz, de megérteni és motiválni az új generációt, az kihívás...

A munkaerőt megtartani ma a legnagyobb kihívás minden cég és szervezet számára. Megpróbáljuk érteni, hogy az Y és Z generációt mi mozgatja, de ez sok esetben nem sikerül. Kezelni őket pedig még kevésbé. Egészen más mozgatórugói vannak ennek a két generációnak, mint az X-eseknek és a baby boom generációnak, így csak akkor tudjuk hatékonyan motiválni és megtartani őket, ha minél inkább eltávolodunk a saját berögzült gondolatainktól. 

A tréning és előadás abban igyekszik segíteni a vezetőket, hogy tudatosítsák magukban, hogy milyen kommunikációs csatornákon milyen eszközök állnak rendelkezésükre ahhoz, hogy megértsék, motiválják és hosszútávon megtartsák az Y és Z generációba tartozó munkavállalókat.

Vezetői tréningek

CSOPORTOS VEZETŐFEJLESZTÉS TRÉNING ALSÓ-ÉS KÖZÉPVEZETŐKNEK - vannak olyan készségek, amelyek nélkül nem lehet sikeres egyetlen vezető sem...

Vannak olyan készségek, amelyek nélkül nem lehet sikeres egyetlen vezető sem. Ilyenek a visszajelzés adása, delegálás, nyomonkövetés, motiválás, asszertív kommunikáció. Amikor egy vezető ezeken a területeken fejlődik, erősödik a vezetői identitása és nő a teljesítménye is. A tréning része a belső információáramlás fejlesztése is, hiszen középvezetőként az egyik legnagyobb kihívás a fentről érkező információk transzformálása és továbbadása a végrehajtási szintekre.

COACHING SZEMLÉLETŰ VEZETÉS TRÉNING - mondd meg az embereknek, hogy merre menjenek és elindulnak arra. Vagy nem…

Mondd meg az embereknek, hogy merre menjenek és elindulnak arra. Régen lehet, hogy működött ez a módszer, de ma az Y és Z generáció biztosan a másik irányba indul el, ha megmondod nekik a tutit. Mit lehet akkor tenni vezetőként? Használd a “coaching szemléletű vezetés” technikáját, ahol a hangsúly az értő figyelmen, a valódi megértésen és a belső motiváció felkeltésén van. Ha egy idősebb vezető olvassa ezeket a sorokat, akkor lehet hogy felröhög, ha egy fiatalabb, akkor felkiált és megkérdezi, hogy hol lehet ezt megtanulni. Itt. Mi mindkettővel szívesen dolgozunk.

IDŐGAZDÁLKODÁS TRÉNING - az idő a az egyik legértékesebb kincsünk, be kellene osztani…

Az időgazdálkodás nem csupán az idővel való gazdálkodásról szól. Valamennyi rendelkezésre álló erőforrás beosztásáról, a priorizálási képességről, a vezetői szerep értelmezéséről, célkitűzési képességről, önismeretről,  életvezetési kérdésekről, megfelelő szemléletmódról. Mindezekről kell beszélnünk, ha ki akarunk alakítani egy hatékony, eredményes és élhető munkarendet. Érdemes a probléma mögé nézni és a szembenézés után elsajátítani a megfelelő technikákat ahhoz, hogy mi irányítsuk az életünket.

DELEGÁLÁS TRÉNING - ez valami olyan, ami egyáltalán nem magától értetődő…

Azt mondják a delegálás művészet. Talán azért, mert ez valami olyan, ami egyáltalán nem magától értetődő. Amikor egy munkavállalót vezetővé neveznek ki, akkor ezen a terület valószínűleg hamarosan elakadása lesz. Kiadja a munkát, de nem az történik meg. Jön a stressz. Ez a tréning arra fókuszál, hogy a frissen kinevezett vezetők megkapják azokat az alapvető módszereket, illetve megtörténjen az az attitűdformálása, amelynek segítségével hatékonyan tudják végezni mindennapi vezetői munkájukat és képesek felkészülni a delegálás kihívásaira.

CÉLKIJELÖLÉS - legtöbbször vágyak és álmok vezérlik az embereket...

A sikerhez világos és mérhető célok kellenek az embereknek, vezetőknek és beosztottaknak egyaránt. Ilyen, úgynevezett SMART célokat azonban nagyon nehéz meghatározni, mivel az alapvető emberi működés nem ezt sugallja. Cselekedeteikben legtöbbször vágyak és álmok vezérlik az embereket. Vezetőként óriási felelősség, hogy olyan célokat fogalmazzunk meg, amelyek nem csupán számunkra jelentenek húzóerőt, de kollégáink számára is értelmezhetőek, átélhetőek és képesek érte dolgozni nap mint nap. Ezen a tréningen végigvesszük azokat a kritériumokat, amelyek a jól kijelölt célokhoz kellenek és hozzárendelünk eszközöket, hogy a mindennapok részévé válhasson a megfelelő vezetői célkijelölési gyakorlat.

VÁLTOZÁSMENEDZSMENT TRÉNING - mindenki kell a cégszintű változáshoz

Egy változási folyamatban a felső vezetőnek fel kell vérteznie a menedzsmentet azzal a tudással, amely képessé teszi őket arra, hogy megértsenek másokat, átfordítsák az ellenállást a kollégáikban, így a teljes szervezet elérje a kitűzött célt. Kevés olyan vezető van, akinek saját, jól működő, bejáratott “change process”-e lenne, amit használni tud olyankor, ha a gondolkodásában, munkájában változásokat kell eszközölnie. Még kevesebben vannak, akik nem csak hogy rendelkeznek változásmenedzsment tapasztalattal, de képesek átadni a tudásukat. Hogy a sikeres változási folyamat céges szinten végbemehessen, ehhez nyújt támogatást a változásmenedzsment tréning, ahol a készségek fejlesztése mellett olyan kommunikációs technikákat is elsajátíthatnak a résztvevők, amelyekkel maguk mellé állíthatják a kollégáikat.

VISSZAJELZÉS TRÉNING - hatékonyságnövelő visszajelzés technikái

Általános szervezeti probléma, hogy a kollégáknak nagyon hiányzik a professzionális és folyamatos visszajelzés. Ezt a nyűgösnek gondolt vezetői feladatot a listájuk aljára száműzik, mivel nem érzik/értik a jelentőségét. Fontos látni, hogy a visszajelzés az emberi működésből adódó természetes igény, amely segít a hétköznapokban eligazodni, felmérni a saját értékünket, ránézni arra, hogy jó úton jérunk-e. Kiválóan tudja segíteni a visszajelzés kultúráját egy olyan tréning, ahol a nyitott kérdések és az értő hallgatás technikájának alapjait sajátíthatnák el a résztvevők, és megismerhetnek 1-2 olyan nagyvállalati eszközt, amely sikerrel lehet alkalmazni a teljesítmény növelésének érdekében.

GENERÁCIÓS KÜLÖNBSÉGEK KEZELÉSE TRÉNING - a munkaerőt ma megtartani nehéz, de megérteni és motiválni az új generációt, az kihívás...

A munkaerőt megtartani ma a legnagyobb kihívás minden cég és szervezet számára. Megpróbáljuk érteni, hogy az Y és Z generációt mi mozgatja, de ez sok esetben nem sikerül. Kezelni őket pedig még kevésbé. Egészen más mozgatórugói vannak ennek a két generációnak, mint az X-eseknek és a baby boom generációnak, így csak akkor tudjuk hatékonyan motiválni és megtartani őket, ha minél inkább eltávolodunk a saját berögzült gondolatainktól. 

A tréning és előadás abban igyekszik segíteni a vezetőket, hogy tudatosítsák magukban, hogy milyen kommunikációs csatornákon milyen eszközök állnak rendelkezésükre ahhoz, hogy megértsék, motiválják és hosszútávon megtartsák az Y és Z generációba tartozó munkavállalókat.

Csoportos kommunikációs tréningek

ASSZERTÍV KOMMUNIKÁCIÓ - egyre nagyobb szükség van a céges környezetben arra, hogy a stresszből fakadó feszültségeket a kollégák kezelni tudják...

Olyan kis csoportos coaching szemléletű, részben önismereti tréning, ahol a résztvevők megismerkednek a különböző kommunikációs stílusokkal, és elsajátíthatják az erőszakmentes önérvényesítés alapjait, ezáltal hatékonyan tudják képviselni érdekeiket, véleményüket. Egyre nagyobb szükség van a céges környezetben arra, hogy a generációs különbségekből, az eltérő vezetői stílusokból, a folyamatosan változó piaci környezet okozta stresszből fakadó feszültségeket a kollégák kezelni tudják, minden fél ki tudja fejteni a véleményét anélkül, hogy az a másikat sértené. A magunkkal hozott passzív és esetenként agresszív kommunikációs megoldások ilyen helyzetekben nem vezetnek eredményre. Az asszertív kommunikációs, erőszakmentes önérvényesítés technikája ma az üzleti siker egyik sarokköve, érdemes ezért elsajátítani.

ÍRÁSBELI ASSZERTÍV KOMMUNIKÁCIÓS TRÉNING - számos munkakör megköveteli, hogy írásban is határozottan, de udvariasan kommunikáljanak az ügyfelekkel a kollégák...

Számos munkakör megköveteli, hogy írásban is határozottan, de udvariasan kommunikáljanak az ügyfelekkel a kollégák. Elsőként fontos tudatosítani, hogy az írásbeli kommunikáció nagymértékben eltér a szóbelitől, fordulatai finomabbak kell, hogy legyenek. Ugyanakkor érzékenyebb is, hiszen a hiányzó metakommunikációs összetevő megnehezíti az üzenetek dekódolását és befogadását. Számos veszélyforrást rejt az írásbeli kommunikáció, különösen konfliktusos helyzetekben és amikor nemet kell mondani valamire. Mi hiszünk benne, hogy az asszertív kommunikációs eszközök sikeresen átvihetőek e-mailekbe és egyéb céges kommunikációs platformokra, elengedhetetlen a sales munkában és az ügyfélszolgálati területeken. 

EGYÜTTMŰKÖDÉSI TECHNIKÁK ÉS ALAPOK TRÉNING - nem egyértelmű, hogy egy csapat tagjai együtt tudnak működni…

Nem egyértelmű, hogy egy csapat tagjai együtt tudnak működni egy cél érdekében. Számos érzelmi és kommunikációs gát van, amelyeket fel kell oldani, és számos olyan együttműködési technika van, amelyeket el kell sajátítani, hogy eredményes és konfliktusmentes legyen a közös munka. Olyan területeket érintünk a tréningen, mint az érzelmi és kommunikációs gátak az együttműködésben, a sikeres meetingek eszközei, csoporton belüli információáramlás, segítségkérés, bevonás módjai, részlegek közötti együttműködések kialakításának folyamata.

ÉRTŐ HALLGATÁS - ÉRTŐ FIGYELEM TRÉNING - ez egy elengedhetetlenül szükséges képesség, egy technika, ami minden vezetői munkának és ügyfélkommunikációnak az alapja...

Ez egy elengedhetetlenül szükséges képesség, egy technika, ami minden vezetői munkának és ügyfélkommunikációnak az alapja. Az értő hallgatás technikája segít megérteni a másik felet, és ha érted már, hogy a másik mit akar, akkor a reakciód is sokkal relevánsabb, az interakció eredményesebb lesz. Az értő figyelem tréningen a következő témákat járjuk körül: a megértés gátjai, a hallgatás szintjei, közléssorompók, verbális és nonverbális eszközök használata.

CSOPORTOS PREZENTÁCIÓS TRÉNING - a XXI. században alapvető, hogy vezetőként és/vagy az ügyfélkommunikációban megfelelően tudjuk kifejezni magunkat...

A XXI. században alapvető, hogy vezetőként és/vagy az ügyfélkommunikációban megfelelően tudjuk kifejezni magunkat. Gondolatainkat és érzéseinket át tudjuk adni, érvelni tudjunk valami mellett vagy ellen. Nem úgy születünk, hogy ezt tudnánk és sajnos nem is úgy hagyjuk el az oktatási rendszert, hogy a prezentációt megtanították volna nekünk. A résztvevők megismerhetik a sikeres prezentációhoz szükséges alapokat: beszéd fiziológiai alapok és légzéstechnika, retorikai alapok, hiteles testbeszéd, üzenet és fókusztartás, modern design alapjai…

 

Csoportos kommunikációs tréningek

ASSZERTÍV KOMMUNIKÁCIÓ - egyre nagyobb szükség van a céges környezetben arra, hogy a stresszből fakadó feszültségeket a kollégák kezelni tudják...

Olyan kis csoportos coaching szemléletű, részben önismereti tréning, ahol a résztvevők megismerkednek a különböző kommunikációs stílusokkal, és elsajátíthatják az erőszakmentes önérvényesítés alapjait, ezáltal hatékonyan tudják képviselni érdekeiket, véleményüket. Egyre nagyobb szükség van a céges környezetben arra, hogy a generációs különbségekből, az eltérő vezetői stílusokból, a folyamatosan változó piaci környezet okozta stresszből fakadó feszültségeket a kollégák kezelni tudják, minden fél ki tudja fejteni a véleményét anélkül, hogy az a másikat sértené. A magunkkal hozott passzív és esetenként agresszív kommunikációs megoldások ilyen helyzetekben nem vezetnek eredményre. Az asszertív kommunikációs, erőszakmentes önérvényesítés technikája ma az üzleti siker egyik sarokköve, érdemes ezért elsajátítani.

ÍRÁSBELI ASSZERTÍV KOMMUNIKÁCIÓS TRÉNING - számos munkakör megköveteli, hogy írásban is határozottan, de udvariasan kommunikáljanak az ügyfelekkel a kollégák...

Számos munkakör megköveteli, hogy írásban is határozottan, de udvariasan kommunikáljanak az ügyfelekkel a kollégák. Elsőként fontos tudatosítani, hogy az írásbeli kommunikáció nagymértékben eltér a szóbelitől, fordulatai finomabbak kell, hogy legyenek. Ugyanakkor érzékenyebb is, hiszen a hiányzó metakommunikációs összetevő megnehezíti az üzenetek dekódolását és befogadását. Számos veszélyforrást rejt az írásbeli kommunikáció, különösen konfliktusos helyzetekben és amikor nemet kell mondani valamire. Mi hiszünk benne, hogy az asszertív kommunikációs eszközök sikeresen átvihetőek e-mailekbe és egyéb céges kommunikációs platformokra, elengedhetetlen a sales munkában és az ügyfélszolgálati területeken. 

EGYÜTTMŰKÖDÉSI TECHNIKÁK ÉS ALAPOK TRÉNING - nem egyértelmű, hogy egy csapat tagjai együtt tudnak működni…

Nem egyértelmű, hogy egy csapat tagjai együtt tudnak működni egy cél érdekében. Számos érzelmi és kommunikációs gát van, amelyeket fel kell oldani, és számos olyan együttműködési technika van, amelyeket el kell sajátítani, hogy eredményes és konfliktusmentes legyen a közös munka. Olyan területeket érintünk a tréningen, mint az érzelmi és kommunikációs gátak az együttműködésben, a sikeres meetingek eszközei, csoporton belüli információáramlás, segítségkérés, bevonás módjai, részlegek közötti együttműködések kialakításának folyamata.

ÉRTŐ HALLGATÁS - ÉRTŐ FIGYELEM TRÉNING - ez egy elengedhetetlenül szükséges képesség, egy technika, ami minden vezetői munkának és ügyfélkommunikációnak az alapja...

Ez egy elengedhetetlenül szükséges képesség, egy technika, ami minden vezetői munkának és ügyfélkommunikációnak az alapja. Az értő hallgatás technikája segít megérteni a másik felet, és ha érted már, hogy a másik mit akar, akkor a reakciód is sokkal relevánsabb, az interakció eredményesebb lesz. Az értő figyelem tréningen a következő témákat járjuk körül: a megértés gátjai, a hallgatás szintjei, közléssorompók, verbális és nonverbális eszközök használata.

CSOPORTOS PREZENTÁCIÓS TRÉNING - a XXI. században alapvető, hogy vezetőként és/vagy az ügyfélkommunikációban megfelelően tudjuk kifejezni magunkat...

A XXI. században alapvető, hogy vezetőként és/vagy az ügyfélkommunikációban megfelelően tudjuk kifejezni magunkat. Gondolatainkat és érzéseinket át tudjuk adni, érvelni tudjunk valami mellett vagy ellen. Nem úgy születünk, hogy ezt tudnánk és sajnos nem is úgy hagyjuk el az oktatási rendszert, hogy a prezentációt megtanították volna nekünk. A résztvevők megismerhetik a sikeres prezentációhoz szükséges alapokat: beszéd fiziológiai alapok és légzéstechnika, retorikai alapok, hiteles testbeszéd, üzenet és fókusztartás, modern design alapjai…

 

Egyéni kommunikációs tréningek

BESZÉDTECHNIKA TRÉNING - a hangadásunkban benne van minden, ami mi vagyunk...az intellektusunk, a felkészültségünk, a tudásunk, a hiányosságaink és a félelmeink is...

A hangadásunkban benne van minden, ami mi vagyunk. Az intellektusunk, a felkészültségünk, a tudásunk, a hiányosságaink és a félelmeink is. Ezért is nagyon fontos, hogy ha valaki verbális kommunikációval szeretné felkelteni az érdeklődést és megmutatni hitelességét, akkor azon dolgoznia kell.

Sokan társítják a beszédtanulást a gyermekkorhoz és a logopédusokhoz, de a beszéd felnőttkorban is kitűnően fejleszthető beszédtechnikai képzéssel. A tréningen a helyes, kifejező szövegmondás alapjainak megteremtésén kívül számos terület van, amelyeket a közös munka során fejlesztünk, hogy az üzenetek sikeresen jussanak el a hallgatósághoz.

NYILVÁNOS SZEREPLÉS - vannak bizonyos előadói technikák, retorikai fogások, amelyeket a sikeres előadók mind elsajátítottak...

Vannak bizonyos előadói technikák, retorikai fogások, amelyeket a sikeres előadók már mind elsajátítottak. Érdemes belevágni a tanulásba, mivel a folyamat nem csak sikeressé tesz, de élvezetes is és egy izgalmas belső változással is együtt jár.
A külső-belső képességek egyfajta harmóniájára van szükség, hogy kongruens, hiteles szereplővé váljon valaki. A fejlesztési folyamat menete: egyedi gondolatok beazonosítása, érzelmek tudatos használata, előadói technikák és az üzenet közvetítésének elsajátítása.

PREZENTÁCIÓ MASTER CLASS - a kommunikációban sokkal fontosabb a HOGYAN, mint a MIT...

Az ok, amiért az egyik ember képes összehozni milliárdos üzleteket, és a másik nem, amiért az egyik vezetőt követik az emberei, a másik háta mögött pedig összenevetnek, amiért az egyik szakemberhez nem lehet bejutni, a másik pedig elégedetlenül várja a csodát, az, hogy a sikeres ember megértette, a kommunikációban sokkal fontosabb a HOGYAN, mint a MIT. Éppen ezért az egyéni prezentációs tréningek az adott ügyfél tekintetében elérhető legmagasabb szintet célozzák meg. Nem csak fejlődési irányokat jelölnek ki, nem csak tippeket, trükköket adnak át, mint a prezentációs tréningek legtöbbje, de mozgósítják, és ha kell, felszabadítják azokat a belső erőforrásokat, amelyektől sikeres lehet a kommunikáció.

Egyéni kommunikációs tréningek

BESZÉDTECHNIKA TRÉNING - a hangadásunkban benne van minden, ami mi vagyunk...az intellektusunk, a felkészültségünk, a tudásunk, a hiányosságaink és a félelmeink is...

A hangadásunkban benne van minden, ami mi vagyunk. Az intellektusunk, a felkészültségünk, a tudásunk, a hiányosságaink és a félelmeink is. Ezért is nagyon fontos, hogy ha valaki verbális kommunikációval szeretné felkelteni az érdeklődést és megmutatni hitelességét, akkor azon dolgoznia kell.

Sokan társítják a beszédtanulást a gyermekkorhoz és a logopédusokhoz, de a beszéd felnőttkorban is kitűnően fejleszthető beszédtechnikai képzéssel. A tréningen a helyes, kifejező szövegmondás alapjainak megteremtésén kívül számos terület van, amelyeket a közös munka során fejlesztünk, hogy az üzenetek sikeresen jussanak el a hallgatósághoz.

NYILVÁNOS SZEREPLÉS - vannak bizonyos előadói technikák, retorikai fogások, amelyeket a sikeres előadók mind elsajátítottak...

Vannak bizonyos előadói technikák, retorikai fogások, amelyeket a sikeres előadók már mind elsajátítottak. Érdemes belevágni a tanulásba, mivel a folyamat nem csak sikeressé tesz, de élvezetes is és egy izgalmas belső változással is együtt jár.
A külső-belső képességek egyfajta harmóniájára van szükség, hogy kongruens, hiteles szereplővé váljon valaki. A fejlesztési folyamat menete: egyedi gondolatok beazonosítása, érzelmek tudatos használata, előadói technikák és az üzenet közvetítésének elsajátítása.

PREZENTÁCIÓ MASTER CLASS - a kommunikációban sokkal fontosabb a HOGYAN, mint a MIT...

Az ok, amiért az egyik ember képes összehozni milliárdos üzleteket, és a másik nem, amiért az egyik vezetőt követik az emberei, a másik háta mögött pedig összenevetnek, amiért az egyik szakemberhez nem lehet bejutni, a másik pedig elégedetlenül várja a csodát, az, hogy a sikeres ember megértette, a kommunikációban sokkal fontosabb a HOGYAN, mint a MIT. Éppen ezért az egyéni prezentációs tréningek az adott ügyfél tekintetében elérhető legmagasabb szintet célozzák meg. Nem csak fejlődési irányokat jelölnek ki, nem csak tippeket, trükköket adnak át, mint a prezentációs tréningek legtöbbje, de mozgósítják, és ha kell, felszabadítják azokat a belső erőforrásokat, amelyektől sikeres lehet a kommunikáció.

Csapatépítő és fejlesztő tréningek

PEER COACHING - a kolléga, aki húzza a többieket…

Egy szervezet fejlesztésének számtalan eszköze van. A tréningek mellett az egyik leghatékonyabb, ha a szervezet legfontosabb pontjain dolgozó munkavállalókból olyan kompetenciákkal rendelkező embereket képzünk, akik a saját munkájuk példamutató elvégzése mellett képesek támogatni a kollégáikat is, és ezen keresztül átadni a megfelelő tudást és attitűdöt.
A peer coaching tréningen résztvevő emberek a képzés elvégzése után képesek lesznek belülről segíteni a kollégák és a csapat teljesítményének növelését, kezelni a belső konfliktusokat, facilitálni egyes nehéz helyzeteket.

CSAPATÉPÍTŐ TRÉNING - elcsépelt és elhagyhatatlan eszköz…

Az 1+1 csak másfél lett? A karakteres, jó személyiséggel rendelkező kollégák nem úgy működnek együtt, ahogy arra képesek lennének? Ezen a tréningen segítséget nyújtunk számukra, hogy rátaláljanak azokra az eszközökre, amelyek segítenek beazonosítani az egyes tagoknak a saját helyüket a csoportban. A közös munka során a csapat a céges hierarchiában jobban el tudja helyezni magát, tisztábban láthatja a munkája jelentőségét. A munkavállalók közötti kapcsolat, a kommunikáció javul, bizalom épülhet ki és a cég iránti lojalitás is erősödik. Bár elcsépelt a csapatépítő tréning, de mi hiszünk benne, hogy egy ilyen tréninggel mindenki nyer. A hatékonyság és a profit növekszik, a fluktuáció csökken, és a kollégák is gazdagabbak lesznek egy élménnyel.

MOTIVÁCIÓS TRÉNING - tanulj meg motiválni és átadni az önmotiváció technikáját

Kevés jobban elcsépelt szó van, mint a motiváció. Mégis, amikor azt vizsgáljuk, hogy az egyes vezetők milyen hatékonysággal képesek az embereiket motiválni, általában szörnyű állapotokra derül fény. Hogy miért? Mert ez nem megy magától. Nem szívjuk magunkba a motiválás technikáját, nem tudjuk magunktól, hogy milyen kérdésekkel, milyen mondatokkal kell hatni másokra, hogy a hatékonyság és az eredményesség növekedjen. Ezt meg kell tanulni. És azt is, hogy vezetőként hogyan tudjuk a kollégák szemléletét formálni, hogy a nehezebb peridusokban akár vezetői támogatás nélkül legyenek képesek önmaguk motiválására, a teljesítményük növelésére.

CSOPORT -ÉS TEAM COACHING - az erőmegsokszorozás képességének fejlesztése…

Nem elég szakembereket egy szobába ültetni, attól még nem lesz nagyobb a hozzáadott értékük. De mitől lesz az? Attól, hogy olyan belső folyamatok indulnak el az emberek között, amelyek a hétköznapi munkavégzés során megnövelik a hatékonyságot és ezáltal növekszik a teljesítmény. Akár ennek a dinamikának a kialakításáról, akár a csoporton vagy teamen belüli negatív folyamatok kezeléséről van szó, a csoport- és team coaching a legmodernebb, leghatékonyabb és legmélyebben ható fejlesztési forma, amely képes támogatni az üzleti célok leggyorsabb elérését. 

Csapatépítő és fejlesztő tréningek

PEER COACHING - a kolléga, aki húzza a többieket…

Egy szervezet fejlesztésének számtalan eszköze van. A tréningek mellett az egyik leghatékonyabb, ha a szervezet legfontosabb pontjain dolgozó munkavállalókból olyan kompetenciákkal rendelkező embereket képzünk, akik a saját munkájuk példamutató elvégzése mellett képesek támogatni a kollégáikat is, és ezen keresztül átadni a megfelelő tudást és attitűdöt.
A peer coaching tréningen résztvevő emberek a képzés elvégzése után képesek lesznek belülről segíteni a kollégák és a csapat teljesítményének növelését, kezelni a belső konfliktusokat, facilitálni egyes nehéz helyzeteket.

CSAPATÉPÍTŐ TRÉNING - elcsépelt és elhagyhatatlan eszköz…

Az 1+1 csak másfél lett? A karakteres, jó személyiséggel rendelkező kollégák nem úgy működnek együtt, ahogy arra képesek lennének? Ezen a tréningen segítséget nyújtunk számukra, hogy rátaláljanak azokra az eszközökre, amelyek segítenek beazonosítani az egyes tagoknak a saját helyüket a csoportban. A közös munka során a csapat a céges hierarchiában jobban el tudja helyezni magát, tisztábban láthatja a munkája jelentőségét. A munkavállalók közötti kapcsolat, a kommunikáció javul, bizalom épülhet ki és a cég iránti lojalitás is erősödik. Bár elcsépelt a csapatépítő tréning, de mi hiszünk benne, hogy egy ilyen tréninggel mindenki nyer. A hatékonyság és a profit növekszik, a fluktuáció csökken, és a kollégák is gazdagabbak lesznek egy élménnyel.

MOTIVÁCIÓS TRÉNING - tanulj meg motiválni és átadni az önmotiváció technikáját

Kevés jobban elcsépelt szó van, mint a motiváció. Mégis, amikor azt vizsgáljuk, hogy az egyes vezetők milyen hatékonysággal képesek az embereiket motiválni, általában szörnyű állapotokra derül fény. Hogy miért? Mert ez nem megy magától. Nem szívjuk magunkba a motiválás technikáját, nem tudjuk magunktól, hogy milyen kérdésekkel, milyen mondatokkal kell hatni másokra, hogy a hatékonyság és az eredményesség növekedjen. Ezt meg kell tanulni. És azt is, hogy vezetőként hogyan tudjuk a kollégák szemléletét formálni, hogy a nehezebb peridusokban akár vezetői támogatás nélkül legyenek képesek önmaguk motiválására, a teljesítményük növelésére.

CSOPORT -ÉS TEAM COACHING - az erőmegsokszorozás képességének fejlesztése…

Nem elég szakembereket egy szobába ültetni, attól még nem lesz nagyobb a hozzáadott értékük. De mitől lesz az? Attól, hogy olyan belső folyamatok indulnak el az emberek között, amelyek a hétköznapi munkavégzés során megnövelik a hatékonyságot és ezáltal növekszik a teljesítmény. Akár ennek a dinamikának a kialakításáról, akár a csoporton vagy teamen belüli negatív folyamatok kezeléséről van szó, a csoport- és team coaching a legmodernebb, leghatékonyabb és legmélyebben ható fejlesztési forma, amely képes támogatni az üzleti célok leggyorsabb elérését. 

Kik vagyunk?

Egy csapat felkészült szakemberekkel, elképesztő tudással és tapasztalattal a háta mögött. Figyelem, támogatás és fejlesztés. Így dolgozunk mi. Szigorúan ebben a sorrendben.

“Nem a tanításban, hanem a professzionális fejlesztésben hiszek. Olyan folyamatokban, ahol az ügyfelek az én tudásomat és a saját erőforrásaikat egyaránt használják a fejlődésükhöz. Ez az, ami hosszútávon működik és ami valódi versenyelőnyt jelenthet egy szakember, cég vagy szervezet számára.

Kertész András

Coach, Változásdesigner

Segítem a vezetőket, hogyan tudnak pozitív hatással lenni kollégáikra, akkor is, ha a körülmények ezt nem könnyítik meg. Segítek megtapasztalni, mi minden múlik rajtuk, és azon, milyen légkört teremtenek maguk körül. Hogy mit nyer a szervezet, ha ezen a téren fejlődnek vezetőik képességei? Bízom benne, egyre többünk számára ez nem is kérdés.”

Porpáczy Éva

Coach, Tréner, Facilitátor

Hiszek abban, hogy a kommunikációnk minősége meghatározza az életünk minőségét, ezért ügyfeleim felé azzal a törekvéssel és elköteleződéssel vagyok, hogy támogassam őket saját kommunikációjuk hatékonyságának fejlesztésében, lehetőséget biztosítva ezáltal egy tudatosabb, sikeresebb működésnek egyénileg és szervezeti szinten egyaránt.

Van der Meer Gabriella

Coach, Tréner

A saját bőrömön tapasztaltam meg a változási folyamat stációit, a különböző megküzdési stratégiák eredményességét és egy újfajta szemlélet megszületésének hatékonyságát. Több, mint 15 éves televíziós és kommunikációs tapasztalattal, coachként, trénerként egyedi, kreatív módszerekkel támogatom ügyfeleimet személyiségük és kommunikációs kompetenciáik fejlesztésében.

Nagy Judit

Coach, Tréner, Kreatív fejlesztő

Kik vagyunk?

Egy csapat felkészült szakemberekkel, elképesztő tudással és tapasztalattal a háta mögött. Figyelem, támogatás és fejlesztés. Így dolgozunk mi. Szigorúan ebben a sorrendben.

“Nem a tanításban, hanem a professzionális fejlesztésben hiszek. Olyan folyamatokban, ahol az ügyfelek az én tudásomat és a saját erőforrásaikat egyaránt használják a fejlődésükhöz. Ez az, ami hosszútávon működik és ami valódi versenyelőnyt jelenthet egy szakember, cég vagy szervezet számára.

Kertész András

Coach, Változásdesigner

Segítem a vezetőket, hogyan tudnak pozitív hatással lenni kollégáikra, akkor is, ha a körülmények ezt nem könnyítik meg. Segítek megtapasztalni, mi minden múlik rajtuk, és azon, milyen légkört teremtenek maguk körül. Hogy mit nyer a szervezet, ha ezen a téren fejlődnek vezetőik képességei? Bízom benne, egyre többünk számára ez nem is kérdés.”

Porpáczy Éva

Coach, Tréner, Facilitátor

Hiszek abban, hogy a kommunikációnk minősége meghatározza az életünk minőségét, ezért ügyfeleim felé azzal a törekvéssel és elköteleződéssel vagyok, hogy támogassam őket saját kommunikációjuk hatékonyságának fejlesztésében, lehetőséget biztosítva ezáltal egy tudatosabb, sikeresebb működésnek egyénileg és szervezeti szinten egyaránt.

Van der Meer Gabriella

Coach, Tréner

A saját bőrömön tapasztaltam meg a változási folyamat stációit, a különböző megküzdési stratégiák eredményességét és egy újfajta szemlélet megszületésének hatékonyságát. Több, mint 15 éves televíziós és kommunikációs tapasztalattal, coachként, trénerként egyedi, kreatív módszerekkel támogatom ügyfeleimet személyiségük és kommunikációs kompetenciáik fejlesztésében.

Nagy Judit

Coach, Tréner, Kreatív fejlesztő

Hívjon minket!

készítsünk tréningtervet együtt

Tel.: 0036305515665

E-mail: hello@kerteszandras.hu

Itt is írhat nekünk és mi 24 órán belül válaszolunk.

Hívjon minket!

készítsünk tréningtervet együtt

Tel.: 0036305515665

E-mail: hello@kerteszandras.hu

Itt is írhat nekünk és mi 24 órán belül válaszolunk.

Ezt olvastad már?

HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com