Gyere és fejlődj velünk! Prezentációs mesterkurzus - az alapok
2019. jan 25. | BudapestA XXI. században alapvető hogy ki tudd fejezni magad, hogy a gondolataidat és érzéseidet át tudd adni, hogy érvelni tudjál valami mellett vagy ellen. Nem úgy születünk, hogy ezt tudnánk és sajnos nem is úgy hagyjuk el az oktatási rendszert, hogy a prezentációt megtanították volna nekünk. Nem baj, majd most.
Neked szól a tréning
- ha olyan fiatal vagy, aki nagy dolgokat akar véghezvinni és eszközöket gyűjt ahhoz, hogy a terveit megvalósítsa.
- ha olyan munkakörben szeretnél dolgozni, amiben szükséges, hogy rendszeresen adj elő, tarts prezentációkat.
- ha most neveztek ki vezetőnek, és fel szeretnél készülni arra, hogy mostantól nem elég a szaktudás, a kollégák meggyőzése is fontos.
- ha szakemberként (ügyvéd, orvos, mérnök, stb.) felismerted már, hogy a karrieredben a sikerhez vezető úton a megalapozott szaktudás mellett a legfontosabb az előadói képességed és a kommunikációd.
Karrier konzultáció!
10.000 Ft / 1 óra
Ha munkahelyet váltanál, ha a régóta tervezett vállalkozásodat indítanád be, ha anyaként újra dolgoznál vagy egyszerűen kiégtél és nincs tovább, akkor itt a helyed karrier coaching konzultáción. Ránézünk a jelenlegi helyzetedre és tanácsokat is kapsz, amik segítenek megtenni a következő lépést. Töltsd ki a lenti formot és hamarosan találkozunk.
Ez a tervünk
2019. január 25.
08:30-09:00
Érkezés
Vár a csapat
Várunk téged mosollyal, forró kávéval és friss pogácsával, hogy jól induljon a közös munka.
09:00-10:30
Alapozás
Kertész András
Megismerheted a sikeres prezentációhoz szükséges alapokat: beszéd fiziológiai alapjai – izgulás kezelés – helyes légzés – retorikai alapok – hiteles testbeszéd – felkészülési tudnivalók és gyakorlatok.
10:30-12:30
Gyakorlat
Közös munka
Kipróbálhatod magadat egy támogató közegben, ahol építő visszajelzéseket kaphatsz és rögtön alkalmazhatod is őket.
12:30-13:00
Délelőtt zárása
Közös munka
Összegezzük a délelőtt tanultakat, persze ezt is úgy, hogy folyamatos előadásban és önreflexióban vagyunk.
13:00-14:00
Ebédszünet
Végre beszélgethetünk
Ebédszünetben közösen eszünk-iszunk, szendvicseket, vizet, üdítőt és kávét, beszélgetünk és feltehetitek az összes kérdéseteket nekünk.
14:00-14:30
Preziépítés
Kertész András
Miután nemcsak testileg, de gondolatainkban is visszaérkeztünk, megismerheted, hogyan kell felépíteni egy hatásos prezentációt, miért fontos az attitűd, a céltartás, hol van az üzenet helye és miért érdekes a célközönség .
14:30-16:00
XXI. századi prezentáció-készítés
Vida Anita
Megismerheted a modern design alapjait, a szerkesztési szabályokat, 10 tippet, hogyan teheted egyedivé az előadásodat, és ami a legfontosabb: egy szakember segít elkészíteni a saját prezidet.
16:00-17:40
Gyakorlat, ami belefér
Közös munka
Itt az alkalom, hogy mindent, amit hallottál és tanultál kipróbálhass. Együtt gyakorlunk, minden elemet a beszédtől az arculatig, hogy hiteles előadóvá válj.
17:40-18:00
Zárás
Közös munka
Eljön a pillanat, amikor a közös munkánk első állomásának végéhez érkezünk. Ránézünk, hogy mit tanultunk és mit nem, hogy mi volt neked a legfontosabb amivel gyarapodtál, és mi lehetne a következő lépés.
kiscsoportos tréning
Csak 5 fővel dolgozunk!
Előadók
Találkozz velünk a tréningen
Kertész András
Kommunikációs tréner, Coach
Andrásról bővebben
Állítólag gyermekkoromban egyetlen jó mássalhangzóm sem volt. Később beszédtechnikát tanultam operaénekesi tanulmányaim keretében, 20 év alatt több mint 800-szor léptem fel. 2008-ban kezdtem el tréningekkel és coachinggal foglalkozni. Akkor már jó pár éve dolgoztam vezetőként és tanácsadóként. 2012-ben saját praxist indítottam, ahol a kommunikáció mellett vezetői coachinggal, üzleti coachinggal és karrier coachinggal foglalkozom. Trénerként az emberek közötti személyes kommunikáció a fő szakterületem, a gondolatok és érzések közvetítésének professzionális szintre emelése érdekel. Manapság közszereplőknek is segítek, hogy a televízióban és más nyilvános megjelenéseiken sikeresen tudják átadni a gondolataikat.
Vidová Anita
Grafikus
Ismerd meg Anitát
Építészeti középiskolában kezdtem tanulmányaimat, de hamar rájöttem, hogy nem ezen az úton kell tovább haladnom. Már az iskolaévek alatt kimutatkozott, hogy sokkal jobban érdekel a grafika, a prezentáció egyedisége, mivel fontos számomra az alkotói szabadság. Szerencsére ez ma sincs másképp 🙂 A KREA Kortárs Művészeti Iskolában végeztem 2016-ban Art director szakon. Hogy mitől több ez, mint egy „sima” grafikus szak? Beletanulhattam olyan folyamatokba, ami nem csak a designról szól, de a brandépítésről, marketingről, kampánymanagementről és az előadás minőségének fontosságáról. Jelenleg a Relatív Reklámügynökségnél dolgozom, mint grafikus, illetve külső munkatársként a heureka Kreatív Ügynökség csapatának a tagja vagyok. Mindezek mellett vállakozóként a legfontosabb számomra az ügyfeleim bizalma, hogy mindig tudják, számíthatnak a segítségemre és a tanácsaimra.
Kommunikációs tréningek száma
év beszédtechnika tréning
nyilvános szereplés
Ügyfelek száma
Helyszín
1027 Budapest, Jurányi u. 10/a 1.em. 5.a.
+ 4 érv, hogy miért legyél ott
-
Látszani és magabiztosnak lenni ma nem lehetőség, hanem elvárás.
-
Ha át tudod adni vezetőként a gondolataidat, hátranézve azt fogod látni, hogy követnek az emberek.
-
Bármit csinálsz a XXI. században, ezeket tudni alap.
-
Lehetőséged lesz a későbbiekben egy óra keretében átbeszélni velem, hogy miben fejlődtél vagy miben kellene még fejlődnöd.
Ne gyere el, ha
-
Már több prezentációs tréningen részt vettél és kívülről fújod az alapokat.
-
Istenadta tehetségként már kisgyermekkorod óta nagyszerűen adsz elő mások előtt.
-
Jó előadóként szeretnéd továbbfejleszteni a tudásodat (akkor neked >>> EZ A TRÉNING <<< szól)
-
Ugyan úgy unod a saját Power Point előadásaidat, mint másokét, és te jól vagy ezzel így.
Együtt dolgoztunk velük
Amit hazavihetsz a végén
beszéd alapjai
Megismerheted a retorika alapjaival, amik érthetővé és élvezhetővé teszik a beszédedet.
nyugalom
Eszközöket vihetsz haza, amelyekkel csökkentheted az izgulásodat.
magabiztosság
Megtanulhatod, hogy mire figyelnek a profi előadók, honnan van önbizalmuk.
modern design
Megismerheted és kipróbálhatod, hogyan készül egy modern és látványos prezentáció.
Jelentkezés
Okosan döntök!
Január 6-ig
60.000 Ft
39.000 Ft
Jól döntök!
Január 7-15-ig
60.000 Ft
50.000 Ft
Becsúszok!
Január 15-től
60.000 Ft
„András tréningjein tökéletes kombinációját kapjuk annak a sokrétű tudásnak, amelyet a különböző szakmáiból hoz magával. Egyrészről megjelenik a magas szintű beszédtechnika és hangképzés, amely a profi énekesek erőssége, és a coaching szemlélet, ami segít kihozni az előadóból a saját énjét, amitől egyedi és élvezetes lesz az előadás. Más tréningeken külön-külön talán megtalálható ennek néhány eleme, de így együtt nagyon ütős tapasztalás.”
Pénzvisszafizetési garancia
Hiszek a win-win helyzetekben. Még akkor is, ha ezeket nem mindig sikerül elérni. Az a célom, hogy minden tréningen és fejlesztő folyamatban olyan értéket, tudást adjak át, amely révén te, aki partnerem vagy az adott folyamatban többé válsz. Éppen ezért, amennyiben a tréning végén úgy érzed, hogy nem abban vagy nem úgy gyarapodtál, ahogy szerettél volna, jelezd ezt felém, és a részvételi díjat visszafizetem. Biztos vagyok benne, hogy így is mind a ketten nyerni fogunk.
Kérdésed van?
Amennyiben szeretnél még többet megtudni a tréningről, illetve a jelentkezés módjáról, írj nekünk bátran vagy ha szeretnéd, visszahívunk telefonon.
Miért tanulj prezentációt és kommunikációt?
Az ok, amiért az egyik ember képes összehozni milliárdos üzleteket, és a másik nem, amiért az egyik vezetőt követik az emberei, a másik háta mögött pedig összenevetnek, amiért az egyik szakemberhez nem lehet bejutni, a másik pedig elégedetlenül várja a csodát, az, hogy a sikeres ember megértette, a kommunikációban sokkal fontosabb a HOGYAN, mint a MIT.
- Hogyan 65%
- Mit 35%
Éppen ezért az általam tartott prezentációs tréningek az adott ügyfél tekintetében elérhető legmagasabb szintet célozzák meg. Nem csak fejlődési irányokat jelölnek ki, nem csak tippeket, trükköket adnak át, mint a prezentációs tréningek legtöbbje, de mozgósítják, és ha kell, felszabadítják azokat a belső erőforrásokat, amelyektől sikeres lehet a kommunikáció.
5 ok, amiért félünk a videókonferenciáktól és a telefonálástól
Sokakban van szorongás amiatt, hogy videókonferenciákon és telefonon keresztül kommunikáljanak. 5 tipp, hogy a Covid alatt is jól teljesíts. Videó a cikkben…
Beszédtechnika és a tudatos kommunikáció
Te tudod, hogyan lehetne változtatni a beszédeden, a kifejezésmódodon, a hangodon?
A legtöbben nem tudják, és ez a “tudatlanság” az, ami miatt sokszor kényszerpályára kerülnek, mivel elkönyvelik magukat rossz előadónak, rossz kommunikátornak, vagy rosszabb esetben mások könyvelik el őket ilyennek.
Jó hírem van: meg lehet tanulni beszélni!
Tudatos változásmenedzsment vezetői szemmel
Egy változásmenedzsment folyamatban szükséges az a tudás, amely képessé teszi, hogy átfordítsd az ellenállást a kollégáidban, így a teljes szervezet elérje a kitűzött célt.
Szülői kommunikáció – Kinek rosszabb, Anyának vagy apának?
Itthon mi is belecsúszunk időnként olyan vitatkozásokba, amik arról szólnak, hogy kinek rosszabb, a feleségemnek vagy nekem. Ha szülő vagy, már értheted, hogy ebben az írásban miről lesz szó…
A lekezelő vezető
Ahogy az asszertív kommunikációban, vagyis az erőszakmentes önérvényesítés “művészetében” is, úgy itt is kell legyen az alapállásunk, hogy Én is OK vagyok és Te is OK vagy. Mindegy mit gondolsz, mit érzel, mi a helyzet, joga van a másiknak azt tenni, érezni, gondolni, amit akar. Ezért Ő is OK.
Lökd ki magad a színpadra!
A színpadra is az érzelmeink kell, hogy belökjenek, pontosabban az általuk megnövelt energiaszintünk. Hiába tanulod meg amit el akarsz mondani, hiába próbálsz vagy gyakorolsz sokat, hiába végzel el prezentációs tanfolyamokat, a végén szükséged lesz erre a plusz valamire, ami beindít, amitől más leszel mint a szürke hétköznapokban.
Egy céges karácsonyi party elé
Bár sokan nem gondolnák, de gyakran van összefüggés a karácsonyi beszélgetések és a következő évi személyi döntések között. Érdemes végiggondolni, mit várhatunk a céges karácsonyi partytól, és hogyan készüljünk fel rá.
Érkezz meg, ha prezentálsz!
Amikor felkészülünk egy prezentációra, általában “fejben” készülünk rá. Végiggondoljuk, hogy mit szeretnénk mondani és milyen sorrendben, hogy milyen hosszú legyen, stb… De azt a legritkább esetben gondoljuk át, hogy mit szeretnénk kifejezni.
Első benyomást nem tehetsz még egyszer
Az etikett nem egy ósdi bútordarab, amit már régen ki kellett volna dobni lomtalanításkor. Ma is minden nap szükséged van rá és használnod kell, mind a gesztusokban, mind a kommunikációban.
A vezetői hatásgyakorlás
A vezetői karizma nem lesz magától, ugyanakkor elengedhetetlen ahhoz, hogy vezetőként pozitív hatással legyél a munkatársaidra. Rendben, de mit kell tenned? Egyáltalán a vezetés melyik szintjére akarsz eljutni? – Miért, vannak szintjei?
Hogyan mondj nemet a munkában?
Nemet mondani a felettesednek, a munkatársaidnak vagy az alkalmazottaidnak az egyik legnagyobb kihívás a modern munkahelyek világában. Meg kell tanulnod úgy nemet mondani, hogy közben ne érezd rosszul magad miatta. Meg kell tanulnod győztesen kijönni egy helyzetből, vagyis meg kell tanulnod az asszertív kommunikációt.
Vissza az alapokhoz – a retorikai tudás
Ebben a bejegyzésben arról a retorikai tudásról, eszköztárról lesz szó, amely nélkülözhetetlen ahhoz, hogy valaki jó előadóvá váljon. A prezentációk elkészítésénél (legyen az tudományos, üzleti, orvosi) ugyanazokat az elveket érdemes követni. A beszéd...
Félsz vagy prezentálsz? Dönts!
A sikeres prezentáció nagyban függ attól, hogy ismerjük-e és tudjuk-e a magunk hasznára fordítani azokat a pszichológiai ismereteket, amelyek az előadó és a közönség kapcsolatát igyekeznek feltérképezni. Ehhez csak jó könyvek és egy gyakorlatorientált kommunikációs tréning szükséges.
Üzleti prezentáció? Ezeket kell tudnod!
Van 5 dolog, amit gyakran el kell mondanom a tréningjeimen. Nem tudják vagy nem tudatos!? És neked ezek mennek?
A felmondás előtt – vezetői(?) szemmel
„Bejön a kolléga az irodába, és panaszkodik… Nem is kellett ígérni semmit neki, és így is megnyugodott.”
Tudod mi vagy Te?-Egy pöhös nyagóc!
Milyen érdekes, hogy csupán a szavak hangzásával mennyi üzenetet juttatunk el a hallgatóságunkhoz úgy, hogy talán nem is értik mit mondunk. Ezt a szempontot mégsem használjuk beszédeink felépítése során…
A derűs szereplés
Sikerült a derű állapotában érkeznie a fiatalembernek, ami a legkívánatosabb állapot a szerepléseink közben. Amikor derűsek vagyunk, aktívak vagyunk, kellően mosolygósak pozitív energiával teli állapotban. Ugyanakkor…
Ahogy Téged látlak!
A minap felhívott egy úr, mivel magasabb pozícióban szeretne dolgozni. Visszajelzést adtam neki mindarról, amit megfigyeltem vele és a kommunikációjával kapcsolatban. Hogy mit láttam…?
Én olyan vagyok, hogy megmondom! – az értő hallgatásról
Jó, ha megmondod a tutit? Jó néhány szakma van, ahol fontos, hogy az egyik fél minél pontosabban megértse a másikat…
Hány hangszalagja van egy embernek?
Ahhoz, hogy a testével (hangjával) tudatosan ki tudjon fejezni gondolatokat, érzelmeket, meggyőzően tudjon közvetíteni üzleti vagy privát üzeneteket 5 vagy akár 2000 embernek, ahhoz ismernie kell azt, amivel dolgozik, vagyis a saját testét.