A szolgáltató munkahely
szállodai tréningek
Tapasztalatunk szerint a szállodák működésének három fő területe van, amely napi szinten jelent kihívást a vezetők és a dolgozók számára: a részlegek közötti együttműködés, a belső kommunikáció és az ügyfélkezelés. Ezekben segítjük ügyfeleinket.
A szolgáltató munkahely
szállodai tréningek
Tapasztalatunk szerint a szállodák működésének három fő területe van, amely napi szinten jelent kihívást a vezetők és a dolgozók számára: a részlegek közötti együttműködés, a belső kommunikáció és az ügyfélkezelés. Ezekben segítjük ügyfeleinket.
1 év fejlődés
szállodai tréningsorozat
Ezt a 3 részből álló tréningfolyamatot szállodáknak állítottuk össze, figyelembe véve ennek a különleges, ugyanakkor munkaszervezés és belső dinamika tekintetében speciális területnek valamennyi gyakran előforduló problémacsoportját.
EGYÜTTMŰKÖDÉS – kommunikáció – problémakezelés
A következő ajánlatunkban a fenti problémáknak egy kb. 1 éves tréningsorozat által való megoldására teszünk javaslatot. Úgy látjuk, ez a három tréning egymást követve alapjaiban változtatja meg a szálloda valamennyi dolgozójának az attitűdjét, és nagymértékbe növeli a mindennapi hatékonyságot.
CSAPATÉPÍTŐ ÉS ASSZERTIVITÁS TRÉNING - hogyan lehet összekötni egy konyhalányt a vezérigazgatóval? Jogos kérdés, biztos minden HR vezetőnek megfordult már ez a kérdés a fejében...
Hogyan lehet csapatot építeni egy szállodában?
Hogyan lehet összekötni egy konyhalányt a vezérigazgatóval?
Megértik-e egymást a recepciósok és a house-keeping?
Mit lehet tenni, ha sok a belső feszültség/konfliktus?
Hogyan segíthetjük az egyes részlegek közötti együttműködést?
Mind jogos kérdés, és biztosak vagyunk benne, hogy minden szállodában dolgozó HR vezetőnek megfordultak már ezek a kérdések a fejében. A válaszokat nehéz megtalálni, de nekünk van egy kidolgozott és működő modellünk arra, hogyan lehet a fenti célokat elérni.
Two in One! Csapatépítő és asszertivitás tréning egyben
Rövid ismertető a tréningről:
A coaching szemléletű asszertivitás minitréning lehetőséget biztosít a résztvevők számára, hogy fejlődve önismeretükben megismerkedjenek a különböző kommunikációs stílusokkal, és elsajátíthassák az önérvényesítés alapjait, ezáltal hatékonyan tudják képviselni érdekeiket, véleményüket. Ugyanakkor, együttműködést sarkalló jellegéből adódóan kiváló csapatépítő program is.
Időtartam: 4 óra / tréning alkalom
Létszám: Max. 20 résztvevő / tréning alkalom
Helyszín és eszközigény: Tréningterem, körben elrendezett székekkel Flipchart + filctollak Előre megadott kinyomtatott dokumentumok + Toll
Ár: 120 000 HUF/Tréner/Csoport
KISCSOPORTOS ASSZERTIVITÁS TRÉNING-UTÁNKÖVETÉS TEAMCOACHINGGAL - hogy az új attitűd elmélyüljön és jelen legyen a szervezetben, szükséges a megkapott anyagot elmélyítése....
Hiszünk abban, hogy egyetlen tréning sem éri el a maximális hatását akkor, ha nem követi team-, vagy csoportcoaching. A tréningen átadott anyag valamint az ott szerzett élmények nagyon jó, de rövid távú hatást gyakorolnak a résztvevőkre. Ahhoz, hogy ez a tudás, új attitűd elmélyüljön és permanensen jelen legyen a szervezetben, szükséges, hogy a megkapott anyagot elmélyítsük a résztvevőknél. Erre szolgál a tréning-utánkövetés.
Rövid ismertető a tréningről:
A tréning során körben helyezkednek el a résztvevők. A bizalmi viszony kialakítása után az asszertivitás fogalomrendszere mentén olyan kommunikációs helyzeteket dolgoznak fel közösen a résztvevők, amelyeket a hétköznapi munkájuk során tapasztalnak. Ezen a közös munkán keresztül fordítják át a szervezetben berögzült kommunikációs megoldásokat asszertív kommunikációvá.
Javasoljuk, hogy a tréning-utánkövetésre az előzőekben megtartott tréning(ek) után maximum 3 hónappal kerüljön sor.
Létszámtól függetlenül a csoport(ok) összetételéhez az alábbi szempontokat érdemes figyelembe venni:
- Minden részlegnek legyen képviselője, ha a részleg 10 főnél nagyobb, akkor kettő is (vagy még több) a részleg nagyságától függően.
- A szálloda teljes munkavállalói létszámának min. 10% vegyen részt a tréningen
- Javasolt nem (csak) a vezetőket bevonni
Lehetőség szerint a munkatárs rendelkezzen minimálisan a következő kompetenciákkal:
- empátia
- ambíció (itt leginkább: tenni akarás a közösségért
- nyitottság
- elfogadottság a saját részlegében
- jó verbális készségek
- hit az asszertivitás erejében
- magabiztosság
Időtartam: 3.15 óra (2×1,5 óra 15 perc szünettel)
Létszám: Max. 10 fő / csoport
Helyszín és eszközigény: Tréningterem, körben elrendezett székekkel
Ár: 100.000 Ft / csoport (3 óra)
KÖZÉPVEZETŐI TRÉNING - visszajelzés, feladatkiadás és delegálás mind elengedhetetlen vezetői készségek...
A 2+1 napos tréning fókuszában a legfontosabb vezetői készségek, mint a visszajelzés adása, feladatkiadás, nyomonkövetés, delegálás, asszertív kommunikáció elmélyítése állnak, így erősítve a vezetői identitást. Kiegészítésként a program része, hogy a munkatársak fejlődjenek a szervezeten belüli információ gördülékenyebb áramoltatásában is.
Fentiek hatékony működtetését támogatja az erőszakmentes kommunikációra épített konfliktuskezelési tréningnap (+1 nap), ahol a résztvevők saját élményű tapasztalati tanulással sajátíthatják el a konfliktuskezelés alapjait.
Időtartam: 2 +1 nap
Létszám: Max. 15 fő/csoport
Helyszín és eszközigény: Tréningterem, körben elrendezett székekkel Flipchart + filctollak Előre megadott kinyomtatott dokumentumok + Toll
Ár: 240.000 Ft/Tréner/Csoport/Nap.
1 ÉV FEJLŐDÉS
szállodai tréningsorozat
Ezt a 3 részből álló tréningfolyamatot szállodáknak állítottuk össze, figyelembe véve ennek a különleges, ugyanakkor munkaszervezés és belső dinamika tekintetében speciális területnek valamennyi gyakran előforduló problémacsoportját.
EGYÜTTMŰKÖDÉS – kommunikáció – problémakezelés
A következő ajánlatunkban a fenti problémáknak egy kb. 1 éves tréningsorozat által való megoldására teszünk javaslatot. Úgy látjuk, ez a három tréning egymást követve alapjaiban változtatja meg a szálloda valamennyi dolgozójának az attitűdjét, és nagymértékbe növeli a mindennapi hatékonyságot.
CSAPATÉPÍTŐ ÉS ASSZERTIVITÁS TRÉNING - hogyan lehet összekötni egy konyhalányt a vezérigazgatóval? Jogos kérdés és biztosak vagyunk benne, hogy minden HR vezetőnek megfordultak már ez a kérdés a fejében...
Hogyan lehet csapatot építeni egy szállodában?
Hogyan lehet összekötni egy konyhalányt a vezérigazgatóval?
Megértik-e egymást a recepciósok és a house-keeping?
Mit lehet tenni, ha sok a belső feszültség/konfliktus?
Hogyan segíthetjük az egyes részlegek közötti együttműködést?
Mind jogos kérdés, és biztosak vagyunk benne, hogy minden szállodában dolgozó HR vezetőnek megfordultak már ezek a kérdések a fejében. A válaszokat nehéz megtalálni, de nekünk van egy kidolgozott és működő modellünk arra, hogyan lehet a fenti célokat elérni.
Two in One! Csapatépítő és asszertivitás tréning egyben
Rövid ismertető a tréningről:
A coaching szemléletű asszertivitás minitréning lehetőséget biztosít a résztvevők számára, hogy fejlődve önismeretükben megismerkedjenek a különböző kommunikációs stílusokkal, és elsajátíthassák az önérvényesítés alapjait, ezáltal hatékonyan tudják képviselni érdekeiket, véleményüket. Ugyanakkor, együttműködést sarkalló jellegéből adódóan kiváló csapatépítő program is.
Időtartam: 4 óra / tréning alkalom
Létszám: Max. 20 résztvevő / tréning alkalom
Helyszín és eszközigény: Tréningterem, körben elrendezett székekkel Flipchart + filctollak Előre megadott kinyomtatott dokumentumok + Toll
Ár: 120 000 HUF/Tréner/Csoport
KISCSOPORTOS ASSZERTIVITÁS TRÉNING-UTÁNKÖVETÉS TEAMCOACHINGGAL - hogy az új attitűd elmélyüljön és jelen legyen a szervezetben, szükséges a megkapott anyagot elmélyítése....
Hiszünk abban, hogy egyetlen tréning sem éri el a maximális hatását akkor, ha nem követi team-, vagy csoportcoaching. A tréningen átadott anyag valamint az ott szerzett élmények nagyon jó, de rövid távú hatást gyakorolnak a résztvevőkre. Ahhoz, hogy ez a tudás, új attitűd elmélyüljön és permanensen jelen legyen a szervezetben, szükséges, hogy a megkapott anyagot elmélyítsük a résztvevőknél. Erre szolgál a tréning-utánkövetés.
Rövid ismertető a tréningről:
A tréning során körben helyezkednek el a résztvevők. A bizalmi viszony kialakítása után az asszertivitás fogalomrendszere mentén olyan kommunikációs helyzeteket dolgoznak fel közösen a résztvevők, amelyeket a hétköznapi munkájuk során tapasztalnak. Ezen a közös munkán keresztül fordítják át a szervezetben berögzült kommunikációs megoldásokat asszertív kommunikációvá.
Javasoljuk, hogy a tréning-utánkövetésre az előzőekben megtartott tréning(ek) után maximum 3 hónappal kerüljön sor.
Létszámtól függetlenül a csoport(ok) összetételéhez az alábbi szempontokat érdemes figyelembe venni:
- Minden részlegnek legyen képviselője, ha a részleg 10 főnél nagyobb, akkor kettő is (vagy még több) a részleg nagyságától függően.
- A szálloda teljes munkavállalói létszámának min. 10% vegyen részt a tréningen
- Javasolt nem (csak) a vezetőket bevonni
Lehetőség szerint a munkatárs rendelkezzen minimálisan a következő kompetenciákkal:
- empátia
- ambíció (itt leginkább: tenni akarás a közösségért)
- nyitottság
- elfogadottság a saját részlegében
- jó verbális készségek
- hit az asszertivitás erejében
- magabiztosság
Időtartam: 3.15 óra (2×1,5 óra 15 perc szünettel)
Létszám: Max. 10 fő / csoport
Helyszín és eszközigény: Tréningterem, körben elrendezett székekkel
Ár: 100.000 Ft / csoport (3 óra)
KÖZÉPVEZETŐI TRÉNING - visszajelzés, feladatkiadás és delegálás mind elengedhetetlen vezetői készségek...
A 2+1 napos tréning fókuszában a legfontosabb vezetői készségek, mint a visszajelzés adása, feladatkiadás, nyomonkövetés, delegálás, asszertív kommunikáció elmélyítése állnak, így erősítve a vezetői identitást. Kiegészítésként a program része, hogy a munkatársak fejlődjenek a szervezeten belüli információ gördülékenyebb áramoltatásában is.
Fentiek hatékony működtetését támogatja az erőszakmentes kommunikációra épített konfliktuskezelési tréningnap (+1 nap), ahol a résztvevők saját élményű tapasztalati tanulással sajátíthatják el a konfliktuskezelés alapjait.
Időtartam: 2 +1 nap
Létszám: Max. 15 fő/csoport
Helyszín és eszközigény: Tréningterem, körben elrendezett székekkel Flipchart + filctollak Előre megadott kinyomtatott dokumentumok + Toll
Ár: 240.000 Ft/Tréner/Csoport/Nap.
Hívjon minket!
készítsünk tréningtervet együtt
Tel.: 0036305515665
E-mail: hello@kerteszandras.hu
Hívjon minket!
készítsünk tréningtervet együtt
Tel.: 0036305515665
E-mail: hello@kerteszandras.hu
További tréningjeink
A hotelek és szállodák számos kihívással néznek szembe napjainkban. A munkaerőhiány, a generációs különbségek, az internetes értékelések kihívásai, a vendégek megváltozott hozzáállása és a fokozódó verseny cselekvésre ösztönzi az igazgatókat és HR vezetőket. A következő tréningek abban segítenek, hogy a szállodákban dolgozók először elfogadják majd relevánsan reagáljanak ezekre a kihívásokra.
KOMMUNIKÁCIÓS TRÉNING VEZETŐKNEK - a vezetők életében a nehéz döntési helyzetek, a konfliktuskezelés gyakran vetnek fel kérdéseket...
Minden szervezetben fontos, hogy a legfelső szinten dolgozó vezetők között olyan összhang alakuljon ki és ezzel párhuzamosan jó kommunikáció, amely lehetővé teszi mind a döntések gyors meghozatalát, mint azok végrehajtatásának egységes irányítását. Ez a szállodákban különösen fontos, ahol a felső szinten megszületett döntéseknek nagyon gyorsan és minél kevesebb torzulás nélkül kell eljutniuk a végrehajtási szintre. Ehhez összetartó csapat, bizalomra épülő kommunikáció, kiváló konfliktusmegoldó képességek és asszertív visszajelzések kellenek.
Az általunk ajánlott egynapos tréning választható moduljai (2db):
- Csapatépítő feladatok
- Konfliktuskezelési technikák
- Visszajelzés adásának módszerei
- Elismerés kifejezése
- Kooperáció erősítése
Időtartam: 1 tréning nap
Létszám: Max. 10-15 fő
Helyszín és eszközigény: tréningterem
Ár: 240.000 Ft / tréning nap
ASSZERTÍV KOMMUNIKÁCIÓS TRÉNING - dühítő újra és újra rádöbbenni, hogy nem ment át az információ...
Számos előnyt jelent a szervezet számára, ha a vezetők megismerkednek az asszertivitás alapjaival, de igazán nagy változásokat akkor tud generálni, ha a készségszinten sajátítják el a megoldásfókuszú kommunikációt. Szükséges, hogy egyes, kiemelt személyek, vezetők mélyebb kommunikációs ismeretekkel rendelkezzenek. A tréning után az utasítások kiadása, a konfliktuskezelés olyan módja nyer teret általuk, amely a példamutatás erejével már a munkatársak hétköznapjaiba is beépül.
Időtartam: 2 x 1 tréning nap
Létszám: Max. 20 fő
Helyszín és eszközigény: Tréningterem
Ár: 440.000 Ft / tréning (2 nap)
VISSZAJELZÉS TECHNIKÁI A HÉTKÖZNAPOKBAN TRÉNING - hogyan tudnak az alkalmazottak igazán hatékonyan dolgozni, ha nem kapnak visszajelzést arról, hogyan dolgoznak...
Mint minden szervezetben, úgy a szállodákban is nagyon fontos, hogy a hétköznapi taposómalomban a különböző szinteken dolgozó vezetők megfelelő visszajelzéseket adjanak a beosztottaiknak. Ez a kiváló munkavégzés, a magas színvonalú szolgáltatás és az ügyfélelégedettség egyik alapköve.
Ugyanakkor a visszajelzésre – legyen az pozitív vagy negatív – sok vezető úgy tekint, mint ami magától értetődő dolog. Ez oly annyira nincsen így, hogy a vezetői kommunikációban a szülői minták követése az egyik legveszélyesebb dolog, ami a munkaerőmegtartást illeti. A visszajelzést tanulni és tudatosítani kell ahhoz, hogy a mai kor kihívásainak meg tudjon felelni egy szervezet.
Időtartam: 1 tréning nap
Létszám: Max. 15 fő
Helyszín és eszközigény: tréningterem
Ár: 240.000 Ft / tréning nap
PEER COACHOK A SZÁLLODÁBAN TRÉNING - ahhoz, hogy támogatni tudd a kollégáidat és át tudd adni a tudást, ahhoz bizonyos kompetenciával rendelkezned kell...
Egy szervezet fejlesztésének számtalan eszköze van. A tréningek mellett az egyik leghatékonyabb, ha a szervezet legfontosabb pontjain dolgozó munkavállalókból olyan kompetenciákkal rendelkező embereket képzünk, akik a saját munkájuk példamutató elvégzése mellett képesek támogatni a kollégáikat is, és ezen keresztül átadni a megfelelő tudást és attitűdöt.
A peer Coaching tréningen résztvevő emberek a képzés elvégzése után képesek lesznek belülről segíteni a kollégák és a csapat teljesítményének növelését, kezelni a belső konfliktusokat, facilitálni egyes nehéz helyzeteket.
Időtartam: 3 x 0,5 tréning nap
Létszám: Max. 16 fő
Helyszín és eszközigény: tréningterem
Ár: 360.000 Ft / 1,5 tréning nap
Y ÉS Z GENERÁCIÓ A MUNKAHELYEN - VÁLTOZÁSKEZELÉS TRÉNING ÉS ELŐADÁS - a munkaerőt ma megtartani nehéz, de megérteni és motiválni az új generációt, az kihívás...
A munkaerőt megtartani ma a legnagyobb kihívás minden cég és szervezet számára. Megpróbáljuk érteni, hogy az Y és Z generációt mi mozgatja, de ez sok esetben nem sikerül. Kezelni őket pedig még kevésbé. Egészen más mozgatórugói vannak ennek a két generációnak, mint az X-eseknek és a baby boom generációnak, így csak akkor tudjuk hatékonyan motiválni és megtartani őket, ha minél inkább eltávolodunk a saját berögzült gondolatainktól.
A tréning és előadás abban igyekszik segíteni a szállodákban dolgozó vezetőket, hogy tudatosítsák magukban, hogy milyen kommunikációs csatornákon milyen eszközök állnak rendelkezésükre ahhoz, hogy megértsék, motiválják és hosszútávon megtartsák az Y és Z generációba tartozó munkavállalókat.
Időtartam: 0,5 tréning nap
Létszám: Max. 15 fő
Helyszín és eszközigény: tréningterem
Ár: 120.000 Ft / 0,5 tréning nap
További tréningjeink
A hotelek és szállodák számos kihívással néznek szembe napjainkban. A munkaerőhiány, a generációs különbségek, az internetes értékelések kihívásai, a vendégek megváltozott hozzáállása és a fokozódó verseny cselekvésre ösztönzi az igazgatókat és HR vezetőket. A következő tréningek abban segítenek, hogy a szállodákban dolgozók először elfogadják majd relevánsan reagáljanak ezekre a kihívásokra.
KOMMUNIKÁCIÓS TRÉNING VEZETŐKNEK - a vezetők életében a nehéz döntési helyzetek, a konfliktuskezelés gyakran vetnek fel kérdéseket...
Minden szervezetben fontos, hogy a legfelső szinten dolgozó vezetők között olyan összhang alakuljon ki és ezzel párhuzamosan jó kommunikáció, amely lehetővé teszi mind a döntések gyors meghozatalát, mint azok végrehajtatásának egységes irányítását. Ez a szállodákban különösen fontos, ahol a felső szinten megszületett döntéseknek nagyon gyorsan és minél kevesebb torzulás nélkül kell eljutniuk a végrehajtási szintre. Ehhez összetartó csapat, bizalomra épülő kommunikáció, kiváló konfliktusmegoldó képességek és asszertív visszajelzések kellenek.
Az általunk ajánlott egynapos tréning választható moduljai (2db):
- Csapatépítő feladatok
- Konfliktuskezelési technikák
- Visszajelzés adásának módszerei
- Elismerés kifejezése
- Kooperáció erősítése
1 tréning nap
Létszám: Max. 10-15 fő
Helyszín és eszközigény: tréningterem
Ár: 240.000 Ft / tréning nap
ASSZERTÍV KOMMUNIKÁCIÓS TRÉNING - dühítő újra és újra rádöbbenni, hogy nem ment át az információ...
Számos előnyt jelent a szervezet számára, ha a vezetők megismerkednek az asszertivitás alapjaival, de igazán nagy változásokat akkor tud generálni, ha a készségszinten sajátítják el a megoldásfókuszú kommunikációt. Szükséges, hogy egyes, kiemelt személyek, vezetők mélyebb kommunikációs ismeretekkel rendelkezzenek. A tréning után az utasítások kiadása, a konfliktuskezelés olyan módja nyer teret általuk, amely a példamutatás erejével már a munkatársak hétköznapjaiba is beépül.
Időtartam: 2 x 1 tréning nap
Létszám: Max. 20 fő
Helyszín és eszközigény: Tréningterem
Ár: 440.000 Ft / tréning (2 nap)
VISSZAJELZÉS TECHNIKÁI A HÉTKÖZNAPOKBAN TRÉNING - hogyan tudnak az alkalmazottak igazán hatékonyan dolgozni, ha nem kapnak visszajelzést arról, hogyan dolgoznak...
Mint minden szervezetben, úgy a szállodákban is nagyon fontos, hogy a hétköznapi taposómalomban a különböző szinteken dolgozó vezetők megfelelő visszajelzéseket adjanak a beosztottaiknak. Ez a kiváló munkavégzés, a magas színvonalú szolgáltatás és az ügyfélelégedettség egyik alapköve.
Ugyanakkor a visszajelzésre – legyen az pozitív vagy negatív – sok vezető úgy tekint, mint ami magától értetődő dolog. Ez oly annyira nincsen így, hogy a vezetői kommunikációban a szülői minták követése az egyik legveszélyesebb dolog, ami a munkaerőmegtartást illeti. A visszajelzést tanulni és tudatosítani kell ahhoz, hogy a mai kor kihívásainak meg tudjon felelni egy szervezet.
Időtartam: 1 tréning nap
Létszám: Max. 15 fő
Helyszín és eszközigény: tréningterem
Ár: 240.000 Ft / tréning nap
PEER COACHOK A SZÁLLODÁBAN TRÉNING - ahhoz, hogy támogatni tudd a kollégáidat és át tudd adni a tudást, ahhoz bizonyos kompetenciával rendelkezned kell...
Egy szervezet fejlesztésének számtalan eszköze van. A tréningek mellett az egyik leghatékonyabb, ha a szervezet legfontosabb pontjain dolgozó munkavállalókból olyan kompetenciákkal rendelkező embereket képzünk, akik a saját munkájuk példamutató elvégzése mellett képesek támogatni a kollégáikat is, és ezen keresztül átadni a megfelelő tudást és attitűdöt.
A peer Coaching tréningen résztvevő emberek a képzés elvégzése után képesek lesznek belülről segíteni a kollégák és a csapat teljesítményének növelését, kezelni a belső konfliktusokat, facilitálni egyes nehéz helyzeteket.
Időtartam: 3 x 0,5 tréning nap
Létszám: Max. 16 fő
Helyszín és eszközigény: tréningterem
Ár: 360.000 Ft / 1,5 tréning nap
Y ÉS Z GENERÁCIÓ A MUNKAHELYEN - VÁLTOZÁSKEZELÉS TRÉNING ÉS ELŐADÁS - a munkaerőt ma megtartani nehéz, de megérteni és motiválni az új generációt, az kihívás...
A munkaerőt megtartani ma a legnagyobb kihívás minden cég és szervezet számára. Megpróbáljuk érteni, hogy az Y és Z generációt mi mozgatja, de ez sok esetben nem sikerül. Kezelni őket pedig még kevésbé. Egészen más mozgatórugói vannak ennek a két generációnak, mint az X-eseknek és a baby boom generációnak, így csak akkor tudjuk hatékonyan motiválni és megtartani őket, ha minél inkább eltávolodunk a saját berögzült gondolatainktól.
A tréning és előadás abban igyekszik segíteni a szállodákban dolgozó vezetőket, hogy tudatosítsák magukban, hogy milyen kommunikációs csatornákon milyen eszközök állnak rendelkezésükre ahhoz, hogy megértsék, motiválják és hosszútávon megtartsák az Y és Z generációba tartozó munkavállalókat.
Időtartam: 0,5 tréning nap
Létszám: Max. 15 fő
Helyszín és eszközigény: tréningterem
Ár: 120.000 Ft / 0,5 tréning nap
óra business coaching
óra kommunikációs tréning
év tanácsadói tapasztalat
ügyfelek száma
óra business coaching
óra kommunikációs tréning
év tanácsadói tapasztalat
ügyfelek száma
Kik vagyunk?
Egy csapat felkészült szakemberekkel, elképesztő tudással és tapasztalattal a háta mögött. Figyelem, támogatás és fejlesztés. Így dolgozunk mi. Szigorúan ebben a sorrendben.
“Nem a tanításban, hanem a professzionális fejlesztésben hiszek. Olyan folyamatokban, ahol az ügyfelek az én tudásomat és a saját erőforrásaikat egyaránt használják a fejlődésükhöz. Ez az, ami hosszútávon működik és ami valódi versenyelőnyt jelenthet egy szakember, cég vagy szervezet számára.”
“Segítem a vezetőket, hogyan tudnak pozitív hatással lenni kollégáikra, akkor is, ha a körülmények ezt nem könnyítik meg. Segítek megtapasztalni, mi minden múlik rajtuk, és azon, milyen légkört teremtenek maguk körül. Hogy mit nyer a szervezet, ha ezen a téren fejlődnek vezetőik képességei? Bízom benne, egyre többünk számára ez nem is kérdés.”
“Hiszek abban, hogy a kommunikációnk minősége meghatározza az életünk minőségét, ezért ügyfeleim felé azzal a törekvéssel és elköteleződéssel vagyok, hogy támogassam őket saját kommunikációjuk hatékonyságának fejlesztésében, lehetőséget biztosítva ezáltal egy tudatosabb, sikeresebb működésnek egyénileg és szervezeti szinten egyaránt.”
“A saját bőrömön tapasztaltam meg a változási folyamat stációit, a különböző megküzdési stratégiák eredményességét és egy újfajta szemlélet megszületésének hatékonyságát. Több, mint 15 éves televíziós és kommunikációs tapasztalattal, coachként, trénerként egyedi, kreatív módszerekkel támogatom ügyfeleimet személyiségük és kommunikációs kompetenciáik fejlesztésében.”
Kik vagyunk?
Egy csapat felkészült szakemberekkel, elképesztő tudással és tapasztalattal a háta mögött. Figyelem, támogatás és fejlesztés. Így dolgozunk mi. Szigorúan ebben a sorrendben.
“Nem a tanításban, hanem a professzionális fejlesztésben hiszek. Olyan folyamatokban, ahol az ügyfelek az én tudásomat és a saját erőforrásaikat egyaránt használják a fejlődésükhöz. Ez az, ami hosszútávon működik és ami valódi versenyelőnyt jelenthet egy szakember, cég vagy szervezet számára.”
“Segítem a vezetőket, hogyan tudnak pozitív hatással lenni kollégáikra, akkor is, ha a körülmények ezt nem könnyítik meg.
Segítek megtapasztalni, mi minden múlik rajtuk, és azon, milyen légkört teremtenek maguk körül.
Hogy mit nyer a szervezet, ha ezen a téren fejlődnek vezetőik képességei? Bízom benne, egyre többünk számára ez nem is kérdés.”
“Hiszek abban, hogy a kommunikációnk minősége meghatározza az életünk minőségét, ezért ügyfeleim felé azzal a törekvéssel és elköteleződéssel vagyok, hogy támogassam őket saját kommunikációjuk hatékonyságának fejlesztésében, lehetőséget biztosítva ezáltal egy tudatosabb, sikeresebb működésnek egyénileg és szervezeti szinten egyaránt.”
“A saját bőrömön tapasztaltam meg a változási folyamat stációit, a különböző megküzdési stratégiák eredményességét és egy újfajta szemlélet megszületésének hatékonyságát.
Több, mint 15 éves televíziós és kommunikációs tapasztalattal, coachként, trénerként egyedi, kreatív módszerekkel támogatom ügyfeleimet személyiségük és kommunikációs kompetenciáik fejlesztésében.”